Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Credway lån efter inkasso

Diskussion i 'Smslån' startad av Credway lån efter inkasso, 17 oktober 2017.

Tags: Add Tags
  1. Hej,

Kan man göra uttag på sitt credway konto efter man betalt inkasso? Måste man ringa dem först o typ låsa upp sitt konto? Eller är det kört.

2. Jonnaaaa

Jonnaaaa V.I.P

Mottagna gillanden:
    38
    Trofépoäng:
    137
    Mitt konto var stängt för uttag minst två månader efter jag var sen med betalningen två månader..

3. Virre

Virre Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Trofépoäng:
    11
    Mitt konto var stängt pga att en faktura hos Easycredit gick till inkasso, men så snart den var betald så öppnades Credway-kontot upp igen.

4. Skogsmulle

Skogsmulle V.I.P

Mottagna gillanden:
    63
    Trofépoäng:
    187
    Mitt lån på inkasso köptes upp av Arvato och de låste mitt konto hos Credway på livstid visst?

5. tjej86

tjej86 Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Trofépoäng:
    12
    Jag är i samma sits. När jag frågade kundtjänst så sa de att det var från fall till fall angående hur länge man blir avstängd efter inkasso. Jag har varit det i två månader nu. Hur mycket hade du skogsmulle som gick till inkasso? Jag betalade av en stor summa under ganska många månader minns jag

6. Skogsmulle

Skogsmulle V.I.P

Mottagna gillanden:
    63
    Trofépoäng:
    187
    Jag hade 7000 kr som jag betalade av på 3 månader. Och är ca 6 månader sedan. Och får både mail och sms att jag har 7000 kr att utnyttja. Står även på min sida när jag loggar in. Men det stämmer inte alls. Ett väldigt oseriöst bolag!

7. Bowser

Bowser Ny medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Trofépoäng:
    6
    Jag hade 10.000kr i kredit. Allt gick tyvärr vidare till inkasso, men är betalt i i sin helhet sedan några månader tillbaka. I appen står det 10.000 som tillgängligt, men när jag provade att göra ett uttag på 500kr fick jag meddelande om att krediten är uppsagd. Nåja. Lika bra det.

Helmer och Hope777 gillar detta.

Dela sidan