Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Csn med skuldsaldo

Hej kommer börja plugga den 3 december, har typ 15 anmärkingar och 60 000 skuldsaldo, Men har inga skulder till csn, vad jag har fattat det som så kommer det inte vara några problem för mig att få csn ? :)

Hej kommer börja plugga den 3 december, har typ 15 anmärkingar och 60 000 skuldsaldo, Men har inga skulder till csn, vad jag har fattat det som så kommer det inte vara några problem för mig att få csn ? :)
Nej det kommer inte att vara ett problem, lån för studier får man trots skuldsaldo och betalningsanmärkningar. :)

Vad jag hört och vet ska man kunna få lån trots betalningsanmärkningar och skuldsaldo. Men hur är det om någon har skuldsaldo till CSN själva då? Accepteras det eller leder det till problem? Har för mig att jag läst att personer som haft det kunnat få nya CSN-lån ändå. Någon som vet? :)

Själv har jag inga skulder hos Kronofogden till just CSN, men det är en intressant och relevant fråga.

Jag har en vän som har skuldsaldo till CSN men ändå fick nytt lån för studier på 15 p

Senast ändrad:
Man kan låna där med skuldsaldo även om det är till CSN

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp