- Meddelanden
- 6 693
- Mottagna reaktioner
- 4 443
- Poäng
- 2 767
OjdåDet är fasta betalningsdagar på vab sedan några år.
OjdåDet är fasta betalningsdagar på vab sedan några år.
Det var nytt för mig, när mina barn var i rätt ålder för vab så kom det när som.Ansöker man senast 11 tror jag så är det pengar 25e. Ungefär så
Det är nog en vanlig känsla.Midsommar redan fast sommaren just har börjat. Är det någon mer än jag som bara känner hur tiden springer fortare än fortast på sommarhalvåret och håller på i evigheter under vinterhalvåret?
Jo, det är sant! Och äldre och tröttare känner jag mig också. Hade önskat att man kunnat tanka mer energi under sommaren så man hade mer stuns i stegen på vintern!Det är nog en vanlig känsla.
Överlag så tycker jag att livet bara rusar iväg.
Som knasig norrlänning längtar jag till vintern, så att vi redan är halvvägs genom 2022, passar mig fintMidsommar redan fast sommaren just har börjat. Är det någon mer än jag som bara känner hur tiden springer fortare än fortast på sommarhalvåret och håller på i evigheter under vinterhalvåret?
Jag gillar vintern. I några veckor… Sen är det bra…Som knasig norrlänning längtar jag till vintern, så att vi redan är halvvägs genom 2022, passar mig fint![]()