• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Desperat - Behöver ett lån på 35000

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

F85

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
23 Februari 2017
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Fick tumme upp när jag sökte för 2månader med. De ringde upp och frågade vad jag skulle ha pengarna till, jag var ärlig och sa samla lån och krediter hennes glada röst ändrades och efter samtal fick jag ett sms om jag var nekad. Va inte ärlig.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 454
Poäng
1 527
Då är du beviljat.
Nej det är inte säkert det är beviljat. Man får alltid upp den där glada tjejen med tummen upp, sen får man beskedet efter att man har pratat med dom och de är inte säkert att det blir godkänt för det.
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Nej det är inte säkert det är beviljat. Man får alltid upp den där glada tjejen med tummen upp, sen får man beskedet efter att man har pratat med dom och de är inte säkert att det blir godkänt för det.
ANAM !

Jag blev beviljat med tummen upp dem ringde mig och sa du blev beviljat 50 då frågade ja om ränta och dem sa vi vet inte en då tackade ja nej
Dem tagit creditsafe på mig
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 454
Poäng
1 527
ANAM !

Jag blev beviljat med tummen upp dem ringde mig och sa du blev beviljat 50 då frågade ja om ränta och dem sa vi vet inte en då tackade ja nej
Dem tagit creditsafe på mig
Absolut så kan det vara, men de är ingen garanti att du blir beviljad bara för de visar tummen upp :) Sett många som fått avslag, även jag själv. Detta är en bild som alltid kommer upp oavsett besked!
 
A

Angie

Gäst
Poäng: 0
De ringde mig nyss och vill ha kopia på mitt pass!!!! Fattar inte varför det inte går med idkort
Samt skickade en länk där de får tillgång till mitt bankkonto. Vet inte riktigt om jag vill fortsätta med det. Frågade om summan o hon sa att hon inte visste. Vill helst inte prata med någon i telefon. Ringer de igen eller får man beskedet via sms/ mail?
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 450
Mottagna reaktioner
6 090
Poäng
4 117
De ringde mig nyss och vill ha kopia på mitt pass!!!! Fattar inte varför det inte går med idkort
Samt skickade en länk där de får tillgång till mitt bankkonto. Vet inte riktigt om jag vill fortsätta med det. Frågade om summan o hon sa att hon inte visste. Vill helst inte prata med någon i telefon. Ringer de igen eller får man beskedet via sms/ mail?
Då kollar de upp vilka transaktioner du gjort/fått osv, sjukt obehagligt tycker jag. Varit med om det en gång och det kändes inte bra. Jag blev uppringd efteråt och hon ställde frågor kring olika transaktioner.
Inte detta bolaget dock.
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Fick tumme upp när jag sökte för 2månader med. De ringde upp och frågade vad jag skulle ha pengarna till, jag var ärlig och sa samla lån och krediter hennes glada röst ändrades och efter samtal fick jag ett sms om jag var nekad. Va inte ärlig.
Va dumma är dem varför skulle man annars behöva pengar !
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp