Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Efterlyser konkreta tips

Sitter som många i sketen situation med smslån som växer, andra snabb och blancolån som aldrig tar slut. Hur tar man sig ur detta? Är det svårt att får Svea Skuldfinansieringslån ensam? Har ingen släkt att få hjälp av. Är verkligen helt själv. Vill inte släppa allt till kfm heller.

Sen e de inte fel att söka hjälp med samlingslån om detta går. Samtala med kommunens ekonomirådgivare. Lycka till!

Kontantfinans har jag tyvärr redan. Ska nog testa att prata med en ekonomirådgivare. Det här tar aldrig annars slut. Och psykiskt orkar jag egentligen inte en dag till.

I din komun ska det finnas en ekonomirådgivare elr ring din vårdcentral o be o få tid till en kurator/psykolog...så gjorde jag o de har hjälpt mig jätte mkt,fått massa tips o snart har jag betat av alla skulder. Gäller att försöka kämpa på o ha huvet högt även fast det känns skit,en vacker dag kommer du vara på grön kvist :)

Gå med på lendos hemsida elr blue step.. o ansök om ett samlingslån elr kontakta svea ekonomi,dom har samlinglån om man har massa skulder hos kronofogden osv,tyvärr får man inte ha flera nyare betalings anmärkningar om man ska ansöka där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp