Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Ekonomiskt tips

Diskussion i 'Fritt' startad av pala87, 14 april 2018.

1. pala87

pala87 V.I.P

Mottagna gillanden:
    138
    Trofépoäng:
    296
    Jag vill bara meddela ett tips som inte är något nytt. Men som kräver tålamod och lite tid för små pengar.

Jag startade upp med undersökningar som är betalda. Är just nu med i 13 st paneler och allt samlas på en app.

Vissa paneler kräver 50 kr för uttag till Paypal. Men de flesta kräver 100 kr.

Jag har tagit ut 550 kr i slutet av mars. Jag närmar mig uttagningsgränserna till många så räknar med mära 1000-lappen totalt i slutet av månaden.

Man får paneler t.ex tid:8 min, betald 6 kr osv.... Ibland flera om dagen och iblsnd en eller inga alls ena dagen
    Bara ett bra tips för extra slantar! Dåligt betalt dock. Men ett toabesök, buss till jobb, lite dötid här och var så kan man sitta med nån undersökning!

Terry_, Mjau 74, IHope och 2 andra gillar detta.
  2. tavelramen

tavelramen Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Trofépoäng:
    26
    Även jag har provat detta, intressant grej om man har lite tid över då och då. Dock tyckte de nog att jag var ganska ointressant då många undersökningar avbröts då jag inte passade för undersökningen, men en del gick:) lik väl som att kolla på tv eller något annat fördriv, dock slutade jag. Roligt att höra att du ändå tjänar lite på det:)

3. hollygolightly

hollygolightly Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    126
    Jag gör detta också, tar mest ut presentkort men helt ok om jag behöver köpa nya kläder till barnen tex. Det tar lite tid men jag pendlar en del och då funkar det tex som tidsfördriv på bussen.

4. pala87

pala87 V.I.P

Mottagna gillanden:
    138
    Trofépoäng:
    296
    Helt perfekt ju!
    Är man med i många så går det nog lätt o tjäna ihop 1000 kr per månad. Men man tröttnar fort!

5. Mjau 74

Mjau 74 V.I.P

Mottagna gillanden:
    239
    Trofépoäng:
    387
    Även återbäringssidor är bra t ex Refunder, Cashbacker m fl :)

Hope777 gillar detta.

Dela sidan