Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

En annan lösning

Diskussion i 'Hjälp!' startad av Katarina1974, 2 juli 2018.

1. Katarina1974

Katarina1974 Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Trofépoäng:
    7
    Hej,
    Jag funderar också hitta på lösning först och främst att inrikta min energi till något annat en spelande, något som ska ge ett slag till de alla spelbolag som tar /tog livet på oss.Vi är många som har skulder pga spelberoende.Det värsta är hopplöshet framför framtiden och onda cirkel som vi befinner oss i.Jag har en idee men jag vet inte hur många skulle acceptera det.Det ändå sättet att vi hjälper varandra är att vi enar oss.Att vi grundar typ en stängd grupp.Vi skulle kunna göra en cirkel lån utan ränta som skulle hjälpa oss att betala skulder.Lån utan ränta.Men det finns mycket som ska göras och komma överens innan så att pengarna verkligen går åt skuldbetalning.Om vi inte gör någonting själva vi ska tillbringa hela livet i det onda cirkel.Nu behöver jag en grupp människor som tror på mitt idéer att vi gör först en träff och göra planer hur vi ska vidare.Och det handlar inte bara om lån och ekonomi utan att ge varandra stöd om hur vi ska bekämpa djävulen.Med kärlek och enighet.Vi kan också göra facebook sida med alla spelberoende och organisera tävlingar.Tänk om det är 30000 i en grupp och att vi gör så att varje dag swishar 5 kronor till en person.Det är någonting som är värd att satsa på istället för att slösa 150000 för en dag till exempel.Om du är villig att prova någonting nytt vi kan samlas flera någonstans och fika.Jag ska skicka meddelande till flera som är i samma sits och se hur många tror på mitt idée.Upp med huvudet.United (O)beroende kan göra mycket.

2. RobinB

RobinB Lånforum.se designer Moderator

Mottagna gillanden:
    32
    Trofépoäng:
    122
    Har skapat en egen tråd åt dig @Katarina1974 . Att posta samma text i flera trådar är något vi försöker undvika.

Lasseman och Katarina1974 gillar detta.

Dela sidan