• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

En Historia...Omprövning av skuldsaneringen när vi flyttade isär

Lynx83

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
590
Mottagna reaktioner
615
Poäng
607
Jaha, då ringde min Handläggare igen och berättade att min mor som jag skrivit som Ombud inte kunde få vara Ombud eftersom hon är jävig då hon har en skuld att driva in...

Sen så meddelade han att han Inlett en Skuldsanering, :) så vi tar och skålar då @Kimsan72 även om vägen till ett Beslut är lång så kan vi njuta lite över helgen båda två ;)

Åh, missade när jag skummade igenom texten att du med fått inledande. Grattis! :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Nu ringde min handläggare igen - 3:e samtalet. Det har dragit ut ett par dagar då han har varit sjuk, men har nu fått inledande över telefon. Brev kommer hem med posten i nästa vecka. Det kommer vara en BUMBY RIDE framåt och det finns inget som säkrar ett beslut, men jag vilar mig endå mot iallafall ett par månader utan löneutmätning då jag istället SJÄLV får betala in preliminär summa till KF... Bara det känns som en gåva... :)
Det första hindret på denna resa är iallafall röjt... Det tål att ödmjukt och försiktigt firas med goa vänner och några glas vin på stan ikväll.. :)
Grattis Kimsan!! Klart du ska fira ordentligt, du har uppnått en väldigt viktig milstolpe, och jag är säker på att det kommer att gå vägen för dig! Njut av känslan, skål ❤️
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Grattis Kimsan!! Klart du ska fira ordentligt, du har uppnått en väldigt viktig milstolpe, och jag är säker på att det kommer att gå vägen för dig! Njut av känslan, skål ❤️

Tack bästa hästkompis ❤️ Ja ikväll blir de lite vin och sen blir de ”pussa på mular” både imorgon & på söndag...där insuper ja energin ❤️
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Kimsan grattis din jävla Gudaking. Jag sa ju att det skulle lösa sig!!!!!!!
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Nu ringde min handläggare igen - 3:e samtalet. Det har dragit ut ett par dagar då han har varit sjuk, men har nu fått inledande över telefon. Brev kommer hem med posten i nästa vecka. Det kommer vara en BUMBY RIDE framåt och det finns inget som säkrar ett beslut, men jag vilar mig endå mot iallafall ett par månader utan löneutmätning då jag istället SJÄLV får betala in preliminär summa till KF... Bara det känns som en gåva... :)
Det första hindret på denna resa är iallafall röjt... Det tål att ödmjukt och försiktigt firas med goa vänner och några glas vin på stan ikväll.. :)
Toppen är så glad för din skull❤️
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Tack bästa hästkompis ❤️ Ja ikväll blir de lite vin och sen blir de ”pussa på mular” både imorgon & på söndag...där insuper ja energin ❤️
Låter som en superhelg :) ❤️ Jag ska strax ner till stallet, ska ta in hästarna lite senare där ”min” förhoppningsvis framtida pålle bor, och pussa mjuka mular ❤️ och ska rida ut i solen i morgon är planen. Helt fantastiskt. Ska nog även jag ta ett glas vin sen när jag är hemma igen, och ”fira” med dig och Bobbis, tänk vilken dag för er, jag minns känslan så starkt, kändes både overkligt och helt magiskt! Ha en fin kväll, och en superhelg i stallet ❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp