Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

En stor lättnad

Diskussion i 'Fritt' startad av Bekymrad, 3 november 2018.

1. Bekymrad

Bekymrad V.I.P

Mottagna gillanden:
    242
    Trofépoäng:
    387
    Fick för en tid sen besked om att en borgenär begärt omprövning om mitt beslut för skuldsanering. Dom ansåg att jag tjänat mer under 2017 än vad jag uppgett. Många och långa veckor med ångest och förtvivlan över vad som ska hända då dom begärde att min skuldsanering skulle upphöra eller förlängas. Har nu fått besked från min handläggare att hon avslagit begäran om omprövning. Så himla glad! Har ej fått hem några papper än men ser fram emot att läsa vad som står.
    Får hoppas att detta inte händer igen och kommer vara ytters försiktig att ställa upp extra på jobbet.
    Ville bara skriva av mig min lättnad som uppstod när jag åter igen kan se slutet på min tragiska ekonomi.

Terry_, Laika, Floppen och 6 andra gillar detta.
  2. Ny2018

Ny2018 V.I.P

Mottagna gillanden:
    426
    Trofépoäng:
    506
    Hur mycket mer hade du tjänat än det beslutet grundades på ?
    Grattis -:)

Bekymrad och Terry_ gillar detta.
  3. Bekymrad

Bekymrad V.I.P

Mottagna gillanden:
    242
    Trofépoäng:
    387
    Det är svårt att svara på då jag fick beslut juni 2017. Så första halvan av det året jobbade jag så mycket jag kunde för att betala av mina skulder, 93%natt plus ett extra jobb vid sidan av plus extra nätter på mitt ordinare arbete, så jag fick ut runt 26000 varje månad. Men då detta inte är hållbart slutade jag med det när beslutet kom och arbetade bara på mitt ordinarie jobb, 93%. Så därav den missvisande inkomsten. Men jag hade även räknat fel på min inkomst pga storhelg ersättning och lite övertid vid kris på jobbet, snitt ca 2000 i månaden mot vad jag uppgett den senare delen av året.
    Kunde dock förklara alla tillfällen och visa varför det såg så mycket ut. Hade tur att dom godtog min förklaring

Dela sidan