Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Erfarenheter att bli beviljad privatleasing

Diskussion i 'Fritt' startad av tavelramen, 23 juni 2018.

1. tavelramen

tavelramen Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Trofépoäng:
    31
    Har lite funderingar gällande privatleasing. Många verkar välja bmw eller vw då de tar bisnode och verkar då inte vara några problem? Men om man vill välja ett annat märke som använder uc vid kreditupplysning så är min fråga om det finns folk här som skulle vilja dela med sig utav vilka förutsättningar de hade vid nekande / beviljande?

2. Lånat

Lånat V.I.P

Mottagna gillanden:
    78
    Trofépoäng:
    207
    Andra gången jag leasar bil nu. Har haft Peugeot båda gångerna. Båda gångerna har de varit otroligt stränga. Kompletteringar, UC mm.
    Men hos Ford var det enkelt att leasa den senaste Mustangen till 5000kr i månaden, för en vän. De tog Bisnode. BMW och VW är också lätta. Tar Bisnode.
    Lycka till

3. Kimsan72

Kimsan72 V.I.P

Mottagna gillanden:
    515
    Trofépoäng:
    536
    Jag leasar hos Hedin Bil och dom tog UC och använder Danske Bank. Det var inga problem (inga frågor alls) trots hög belåningsgrad. Dock har jag hög årsinkomst, 540tkr och inga anmärkningar.

4. tavelramen

tavelramen Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Trofépoäng:
    31
    Gällande VW hur stränga är de gällande ff? Skuldsaldo syns inte på bisnode väll?( har ej något med kronofogden att göra utan tänkte på blancolån osv). Någon som fått igenom hos VW med taskiga förutsättningar?

Dela sidan