• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Erfarenheter Ikano?

Forum

Kunnig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
194
Mottagna reaktioner
19
Poäng
61
Skulle gärna höra om era erfarenheter av ikano bank...är de hårda med beviljande av samlingslån tro?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Skulle gärna höra om era erfarenheter av ikano bank...är de hårda med beviljande av samlingslån tro?
Minns inte hur min uc-risk var när jag fick lån via dem men de är kanske inte de lättaste .. vilka förutsättningar har du?
Vet dock att de är vettiga när man som jag har besvärligt med återbetalning .. har fått dra ut på tre månader att komma ifatt. Trevliga i sitt bemötande
 

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
359
Mottagna reaktioner
279
Poäng
437
Skulle gärna höra om era erfarenheter av ikano bank...är de hårda med beviljande av samlingslån tro?
Har nog aldrig fått ett erbjudande av dom när jag sökt via låneförmedlare i a f. Trots ganska bra förutsättningar innan hela lånesvängen började för mig..
 

Forum

Kunnig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
194
Mottagna reaktioner
19
Poäng
61
Just nu 10,5% UC, 9ff men ska vänta ut 4 ff innan jag ger mig på ett samlingslån...hoppas det kan sänka mitt betyg rätt mkt. Inkomst 430000
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Bra erfarenheter med mitt lån.Tog ett lån där på 60 000 kr.Hade en period svårt med att betala av.Fick 6 månader med mindre månadskostnad.Började betala normalt igen och fick problem igen.Har varit flertalet gånger sen med inbetalningen och dom varit okey mot mig.Har fortfarande kvar 29 000 kr att betala tillbaka ikano bank.Dom är bra kreditgivare.
 

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Tack ! Skönt att höra att du har bra erfarenheter.. de ser att man vill betala..
@Forum låter vettigt att vänta ut .. kan du så är ju det det bästa
 

Forum

Kunnig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
194
Mottagna reaktioner
19
Poäng
61
Låter bra. Men undrar hur lätt de beviljar..?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
185.000 har jag fått låna. Taxerad inkomst var 2017: 172.000. Högre nu. Lönespec och arbetsgivarintyg som kompletteringar skickad via mail.
4,8 i kreditbetyg innan ff. 6,6 som det blev efter upplysning.
Skuldebrevet kom via post, med samla lån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp