• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Ett bolag mindre..

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 836
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Vad jag kan läsa mig till är det långivarna som drabbas mest...gissar det blir sjukt besvärligt om tb går i kk....
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag för min del undrar mest hur det kommer att gå för låntagarna, de på detta forum som har aktiva lån eller lån på väg på väg till inkasso.
 
Senast ändrad:

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 836
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Det blir troligen ngt inkassobolag som tar över administrationen av det hela. Villkoren för låntagare står kvar
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Jag för min del undrar mest hur det kommer att gå för låntagarna, de på detta forum som har aktiva lån eller lån på väg på väg till inkasso. Långivarna bryr jag mig inte så mycket om.
Kanske några förvaltare som tar över och övervakar så pengarna kommer in.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Kanske några förvaltare som tar över och övervakar så pengarna kommer in.
Hoppas bara förvaltarna också ser till långivarnas förmåga till återbetalning så att inte lånen går vidare till kfm.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag för min del undrar mest hur det kommer att gå för låntagarna, de på detta forum som har aktiva lån eller lån på väg på väg till inkasso. Långivarna bryr jag mig inte så mycket om.
Jag var nog allt för hård mot långivarna, de är ju inte de som förskingrat pengarna de är den gamla ledningen som är skyldig till detta. Så jag ber om ursäkt till alla ev. långivare här på forumet eller någon gäst som läser här. Jag hoppas långivarna får tillbaka sina pengar och låntagarna får bra villkor när de ska återbetala sina lån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp