Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Ett litet tips för en extraslant.

Diskussion i 'Fritt' startad av Terry_, 26 maj 2018.

1. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    785
    Trofépoäng:
    687
    Hej,

Jag vill tipsa er som bor i framförallt Stockholm,Göteborg,Malmö,Lund,Uppsala,Linköping/Norrköping och kanske attraktiva ställen vid kusten om det här med Airbnb.

Jag var först oerhört skeptisk eftersom dels så kändes det väldigt konstigt att hyra ut till främlingar men detta löste jag smidigt - alla värdesaker jag har i lägenheten stänger jag och låser in i ett "förråd" jag har inne i lägenheten och datorn tar jag liksom med mig överallt.

Det enda som är knepigt är kanske det här, var ska man bo istället men har man barn så kanske jag förstår att det är snudd på omöjligt.

Men har man möjlighet att 3-4-5 dagar bo hos syrran/polarn/kollegan/morsan eller dylikt vilket dom flesta här BÖR HA så är det ett oerhört bra sätt att tjäna pengar på.

Jag bor visserligen i en storstad men hyr jag ut min lägenhet endast en helg i månaden så får man 2500-3000 kronor för detta. Jag tycker i min nuvarande svåra ekonomiska situation att det är väldigt mycket pengar och jag uppmanar er samtliga att utnyttja denna tjänst.

Har ni tufft ekonomiskt och vänder på varenda krona är detta jävligt bra lagligt och enkelt sätt att göra sig en slant eller två.
    Jag är ganska ny själv på det men så fort jag upptäcker något som kan hjälpa mig - då skriver jag det direkt här på forumet så att jag kan hjälpa er andra :)
    Så om någon tycker jag är tjatig med alla mina nya trådöppningar om GDPR,AirBnb och dylikt så är det bara för att hjälpa oss allihopa :)

Om ni behöver lite tips och trix så kan ni hör av er, vill ni ha länk för att registrera er och få 250 kr extra vid första gästen så skriv på min privat messege jag vill INTE dela ut reklam här på forumet, det är dessutom förbjudet.

Tänk på en sak till, AirBnb har en väldigt bra försäkring så inträffar det någonting så är alla era prylar givetvis fullt ut försäkrade :)

Hope777 och Lupina gillar detta.
  2. Bramserud

Bramserud V.I.P

Mottagna gillanden:
    92
    Trofépoäng:
    236
    Blir inte hyresvärden/bostadsrättsföreningen sur för att man hyr ut sin lägenhet? Om jag var din granne så skulle inte jag gilla att du har startat något sorts hotell i huset. Men ett bra sätt att tjäna pengar på är det förstås.

3. Hope777

Hope777 V.I.P

Mottagna gillanden:
    273
    Trofépoäng:
    416
    Bra idé :) man behöver ju inte låta grannarna veta något förstås...I min Stad lär det inte vara någon som vill hyra så ofta...men nu på sommaren är det inga problem tror jag...men jag är ju hemmakär så det få bli en senare tanke :)

4. pala87

pala87 V.I.P

Mottagna gillanden:
    235
    Trofépoäng:
    386
    Man måste kontakta hyresvärden och få godkännande

Hope777 gillar detta.

Dela sidan