Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Får jag min skatteåterbärgning?

Har några ärende hos kronofogden ca 5-6 st det har blivit utslag men inget har gått till utmätning har inte fått hem några papper att fylla i om inkomst förhållande eller något sådant ut har precis bara blivit utslag, Kommer jag få min skatteåterbärgning nu nästa vecka ?

Har det blivit utslag och du har skuldsaldo så kommer dom dras direkt av fogden. Men finns det inget skuldsaldo än så kommer du få pengarna

Har några ärende hos kronofogden ca 5-6 st det har blivit utslag men inget har gått till utmätning har inte fått hem några papper att fylla i om inkomst förhållande eller något sådant ut har precis bara blivit utslag, Kommer jag få min skatteåterbärgning nu nästa vecka ?

Ligger det inte för utmätning och du inte får hem brev med sista dag att betala hinner du få din skatteåterbäring

jag hade skuldsaldo 13000 då vi fick i juni men sista dag för betalning hade inte passerat så jag fick min återbäring
jag trodde inte det så jag belv ju självklart glad.

Har bara fått hem ett brev där det stod att jag har skuld på 6700 nånting inget annat och jag har inte fått några papper om utmätning :p

Du borde ha sista datum att betala på denna avi

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp