• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Föreläggande, hur snabbt till löneutmätning?

L

Ljuvligasommar

Gäst
Poäng: 0
Hej, jag har släppt allt till kronofogden där jag hoppas på utmätning. Mitt första föreläggande står nu med på kronofogden och är till förskottslön, det är 3 månader sen jag släppte allt. Nu när jag fått ett föreläggande kan kag vänta mig juni lönen? Jag hade hoppats på att utmätningen skulle dra i gång i juli/augusti....kan jag göra en avbet med dem för att försöka förhala utmätningen tills mina stora vargar kommit in för föreläggande för att försöka slippa utmätning innan juli?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
Hej, jag har släppt allt till kronofogden där jag hoppas på utmätning. Mitt första föreläggande står nu med på kronofogden och är till förskottslön, det är 3 månader sen jag släppte allt. Nu när jag fått ett föreläggande kan kag vänta mig juni lönen? Jag hade hoppats på att utmätningen skulle dra i gång i juli/augusti....kan jag göra en avbet med dem för att försöka förhala utmätningen tills mina stora vargar kommit in för föreläggande för att försöka slippa utmätning innan juli?
Om du fått endast fått "Föreläggande" så tror jag att du kan räkna med att behålla lönen i såväl juni som juli åtminstone.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp