• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Förskottslön

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Fått påminnelse faktura från dom
Och jag undrar om det dröjer länge tills inksssokrsvet kommer ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Fått inkassokrav för 10 dagar sen och mejlat de 10 ggr . Igår kom en betaluppmaning i kivra med förfallodatum igår . Det kom oxå ett mejl från dom om jag accepterar 700kr per månad måste jag bekräfta det.....herregud det är ju det jag försökt göra i 10 mejl. Ringt de idag men inget svar. Fick mejlet 22 igårkväll från dom. Det tar 4 dagar mellan vare sar de skickat. Igår mejlade jag samma mejl 5 ggr till de att jag accepterar planen och det var ju dessutom förfallodag igår. Inget svar.
 

Jeni

Kunnig medlem
Poäng: 236
Blev medlem
7 Januari 2023
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
86
Poäng
236
Fått inkassokrav för 10 dagar sen och mejlat de 10 ggr . Igår kom en betaluppmaning i kivra med förfallodatum igår . Det kom oxå ett mejl från dom om jag accepterar 700kr per månad måste jag bekräfta det.....herregud det är ju det jag försökt göra i 10 mejl. Ringt de idag men inget svar. Fick mejlet 22 igårkväll från dom. Det tar 4 dagar mellan vare sar de skickat. Igår mejlade jag samma mejl 5 ggr till de att jag accepterar planen och det var ju dessutom förfallodag igår. Inget svar.
Betala förslagsvis bara in enligt plan 700 kr så har du bekräftat betalplanen, eller har du gjort det redan?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Betala förslagsvis bara in enligt plan 700 kr så har du bekräftat betalplanen, eller har du gjort det redan?
Nej det har jag inte gör de skrev ju att planen startar 31 januari i mejlet igår då
Ska jag ju kunna vänta till dess ?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Nej alltså förfallodarumet på inkassokravet var igår. Men förslaget de mejlade om igår var ju summan 700kr permåmax med start 31 januari . O att jag skulle bekräfta via mel vilket jag gjorde 5 ggr
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp