Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Klara lån - Jämför lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Förslagslåda

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 2 077
Meddelanden
5 321
Mottagna reaktioner
3 064
Poäng
2 077
Det som jag ser är att en del "gäster" skriver just som gäster och ger sig på andra medlemmar och då är min personliga åsikt att de egentligen är registrerade användare men inte vågar säga ifrån från sitt riktiga konton eller retar sig på andra och då skriver som gäster.

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 837
Moderator
Meddelanden
1 137
Mottagna reaktioner
1 025
Poäng
837
Gästkontot är nu inaktiverat för nya trådar och inlägg i hela forumet, PÅ TEST. Ska utvärdera om antalet inlägg går ner samt om antalet nya medlemmar går upp. Framförallt går antalet nya medlemmar upp, då behåller vi nog det inaktiverat.

Dunder

V.I.P
Poäng: 436
Meddelanden
466
Mottagna reaktioner
253
Poäng
436
Gästkontot är nu inaktiverat för nya trådar och inlägg i hela forumet, PÅ TEST. Ska utvärdera om antalet inlägg går ner samt om antalet nya medlemmar går upp. Framförallt går antalet nya medlemmar upp, då behåller vi nog det inaktiverat.
Bra intiativ :) tycker jag låter vettigt! Grymt.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 7 207
Årets medlem
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
15 524
Mottagna reaktioner
10 824
Poäng
7 207

Äntligen :D!

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 077
Moderator
Årets mest kunniga
Meddelanden
15 406
Mottagna reaktioner
7 076
Poäng
5 077

Gick fort att få någon franos registrerad som erbjöd många miljoner euro i lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp