• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Första året med skuldsanering gjord

Ann

V.I.P
Poäng: 327
Meddelanden
384
Mottagna reaktioner
139
Poäng
327
Tänk att det är ett år sen jag fick inledande. 4 år kvar! Känns länge men ett år har ju gått riktigt fort.
Har aldrig mått så bra som nu när man vet vad man ska betala varje månad och ha pengar över till mat.
Åmgesten har lagt sig. Visst kan vissa månader kännas tuffa men inte om man jämför hur det har varit. Många oroliga år och kämpande.
Sambon är halvvägs, två år kvar att betala men 3 år kvar av saneringen.
första sommaren som kommer kännas bra och vi kommer kunna hitta på något med barnen.
Ni som funderar på skuldsanering kan jag rekommendera att söka. Det finns hopp och ett slut. Kämpa på alla där ute ❤️
Ville bara skriva av mig.

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Patron

V.I.P
Poäng: 527
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
411
Poäng
527
Tänk att det är ett år sen jag fick inledande. 4 år kvar! Känns länge men ett år har ju gått riktigt fort.
Har aldrig mått så bra som nu när man vet vad man ska betala varje månad och ha pengar över till mat.
Åmgesten har lagt sig. Visst kan vissa månader kännas tuffa men inte om man jämför hur det har varit. Många oroliga år och kämpande.
Sambon är halvvägs, två år kvar att betala men 3 år kvar av saneringen.
första sommaren som kommer kännas bra och vi kommer kunna hitta på något med barnen.
Ni som funderar på skuldsanering kan jag rekommendera att söka. Det finns hopp och ett slut. Kämpa på alla där ute ❤️
Ville bara skriva av mig.
Härligt att du delar med dig av din erfarenhet och uppmuntrar andra som kanske funderar på skuldsanering Det är fint att se någon skriva något positivt också.Det är verkligen viktigt att påminna sig själv om att det finns ljus i slutet av tunneln och att man kan kämpa sig igenom svåra tider. Det låter som att du och din partner har gjort stora framsteg och jag är glad att höra att ni mår bättre nu. Fortsätt kämpa på och ta hand om er själva och era barn. ❤️

Desperat88

Aktiv medlem
Poäng: 31
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
5
Poäng
31
Ett år klarat även till mig, idag fick jag även beslut att ändra betalningsplanen efter omprövning. Har nyfödd hemma och kommer att bli föräldraledig pga detta. Så tacksam

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp