Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Första gången

Diskussion i 'Jag lyckades!' startad av Bekymrad, 24 november 2016.

1. Bekymrad

Bekymrad V.I.P

Mottagna gillanden:
    229
    Trofépoäng:
    387
    Det här blir min första månad sen jag lade alla korten på bordet då jag ska betala mina räkningar. Har under hela månaden gjort en sammanställning av vad som ska betalas denna månad och ska ikväll göra detsamma. Har haft ont i magen hela dagen men så slog det mig att det behöver jag ju inte ha, min man vet ju hur det ser ut och genast känns det mycket lättare. Kommer bli höga belopp, men jag är inte ensam och vi klarar det. Har nog inte fattat det än. Känns så konstigt att det är så tomt i brevlådan numera, men rädslan finns fortfarande att något ska dimpa ner som jag helt har glömt bort. Men mycket är nog gammal vana, att ständigt gå med en klump i magen. Längtar till den dagen då jag verkligen har koll på läget. Känns så otroligt skönt att inte tagit några nya lån, kan inte ens minnas när det var sist men säkert inte sen i somras. Ska låta tiden gå lite sen ska jag göra ett nytt försök att förhandla ner lite skulder.
    Har skaffat mig ett extra jobb också som jag hoppas kommer dra in några kronor som en hjälp på vägen. Känns som livet börjar le lite ont mig igen.
    Min man som inte vetat något börjar landa lite och stöttar mig så gott han kan. Det blir lite tårar och oro men inget som vi inte klarar. Han har tagit detta över förväntan och jag kan inte fatta varför jag inte sagt något tidigare innan jag lät det gå så långt. En dag när jag är starkare ska jag verkligen sätta mig ner och ta reda på hur mycket pengar det verkligen rör sig om jag totalt har lånat, men inte än, det skulle slå ner mig totalt och jag behöver vara stark nu.
    Är så himla tacksam för det här forumet, ni alla fick mig verkligen att vakna och våga ta steget. Jag önskar er alla samma sak och hoppas verkligen att det kommer lösa sig för samtliga. Tack för att ni finns❤️

Skogsmulle, Loppan, Nystart och 8 andra gillar detta.
  2. aria

aria Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Trofépoäng:
    36
    Lycka till! Du är på rätt väg och det går inte att beskriva hur lycklig man känner sig bara för att man är så älskad. Du kommer att klara det här!

Bekymrad gillar detta.

Dela sidan