• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Första kontakten.

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Idag ringde jag för att bekräfta mitt första delgivningskvitto.
Kvinnan jag fick prata med var vänlig men otroligt rörig.
Hon säger att jag har två ärende där, jag har bara kännedom om ett då jag inte fått det andra.
Hon säger att jag bara kan bekräfta det jag fått och inte det andra då jag måste vänta på det delgivningskvittot.
Ändå gör hon fel och som tur väl så bad jag henne repetera min bekräftelse och då säger hon att jag idag den 9/7 kl... bekräftat kvittot från Swedish Credit Group istället för Ghotia som det var jag skulle bekräfta.
Det kunde fått konsekvensen att jag kunnat få besök i hemmet eller på arbetet om jag inte fått det ändrat då KF gör så om man inte bekräftar delgivningen.

From nu kommer jag skicka in kvittona!
Detta är så jobbigt och det är bara början....
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 839
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Med tanke på telefonkön är det enklare att bara skicka in med vändande post. Det följer väl dessutom med ett portofritt kuvert
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Jag vet men jag ville ta ” oskulden” med personlig kontakt då det kändes bättre då jag i framtiden lär ha mycket kontakt med KF.
Hade lite frågor också men de blev dåligt besvarade då personen gav ett väldigt osäkert intryck och dessutom lät mig vänta i fem minuter under samtalet av oklar anledning.
Nu är jag den erfarenheten rikare och får lita på Post Nord i framtiden om nu det är bättre.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 839
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Jag vet men jag ville ta ” oskulden” med personlig kontakt då det kändes bättre då jag i framtiden lär ha mycket kontakt med KF.
Hade lite frågor också men de blev dåligt besvarade då personen gav ett väldigt osäkert intryck och dessutom lät mig vänta i fem minuter under samtalet av oklar anledning.
Nu är jag den erfarenheten rikare och får lita på Post Nord i framtiden om nu det är bättre.

Ingen ordning när jag är ledig hör jag
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Så är det nog tyvärr.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp