• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Förutsättningar för samlingslån

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
@2pac fick du några förslag när du tog dom tre förfrågningarna 30 juli? Om du inte fick något på första varför tog du två till? Eller vad är det för förfrågningar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
867
@2pac fick du några förslag när du tog dom tre förfrågningarna 30 juli? Om du inte fick något på första varför tog du två till? Eller vad är det för förfrågningar.

Jag var korkad när jag tog tre förfrågningar 30:e juli, hade inte behövt det egentligen... Sökte först kreditkort hos remember och blev beviljad 20k då men det var inte tillräckligt för att lösa mina problem. Sedan direkt Bank Norwegian (upplåning) och sedan direkt Brabank avslag.

Alla 3 ff 30:e juli var onödiga för fick loss lite pengar från Easycredit och Credigo, men gjort är gjort... Om man inte känner den där killen som skriver på forumet varje kväll numera som hävdar han kan radera ff hahahah, desperat kille...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Du borde tagit en förfrågning bara och det genom Lendo/Advisa. Men lätt att vara efterklok...
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Jag var korkad när jag tog tre förfrågningar 30:e juli, hade inte behövt det egentligen... Sökte först kreditkort hos remember och blev beviljad 20k då men det var inte tillräckligt för att lösa mina problem. Sedan direkt Bank Norwegian (upplåning) och sedan direkt Brabank avslag.

Alla 3 ff 30:e juli var onödiga för fick loss lite pengar från Easycredit och Credigo, men gjort är gjort... Om man inte känner den där killen som skriver på forumet varje kväll numera som hävdar han kan radera ff hahahah, desperat kille...
Kan ta bort dina ff. Men du får sätta över 100k på mitt konto i Filippinerna först.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp