• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Fairlo slutfaktura?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jossis

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
5 Juni 2021
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
68
Poäng
187
Fairlo kommer nog inte synas på juni uppdateringen iaf. Bad om slutfaktura där idag och passade då på att fråga om de rapporterat till UC än. Det har inte skett än utan blivit försenat till juni/juli nångång.
 

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Kanske kostnadsfritt men om dom rapporterar till UC så är det väl ganska troligt att krediten syns där om än outnyttjad.

Uppenbarligen tror dom att alla är idioter som inte förstår det där med UC, dom har hetsat med både sms och Mail idag att det är så bra och att det är kostnadsfritt när det inte är nyttjat.
 

Gina1234

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
28 Januari 2017
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Jag har fått mejl och sms, om att jag kan höja krediten, verkar vara fler som fått det.
Så det är bara reklam , inte säkert att det blir beviljat,
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 388
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
Jag har fått mejl och sms, om att jag kan höja krediten, verkar vara fler som fått det.
Så det är bara reklam , inte säkert att det blir beviljat,
Jag har också fått det men tror inte det kommer gå att sänka ränta eller höja så lätt
 

Aquarius

Aktiv medlem
Poäng: 86
Blev medlem
18 Maj 2023
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
20
Poäng
86
Trodde det var ett skämt när jag fick sms från dom idag. Avslutade min kredit hos dom förra veckan och har fått flera sms och mail efter det. Idag nämnde dom UC som något positivt…

Hej,

Tack vare ett samarbete med UC har du nu möjlighet att ansöka om högre kreditutrymme samt lägre ränta. Enligt vår bedömning har du goda chanser att bli godkänd. En sedvanlig kreditupplysning tas i samband med ansökan.

Ansök här:

/Vännerna på Fairlo

Detta sms går inte att svara på.
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
enligt deras bedömning goda chanser, står säkert så på meddelandet som alla får. mitt verkar ju inte ha blivit godkänt, 1ff och 0,8%...
 

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Trodde det var ett skämt när jag fick sms från dom idag. Avslutade min kredit hos dom förra veckan och har fått flera sms och mail efter det. Idag nämnde dom UC som något positivt…
Fick samma lika idag jag med, både via Mail och sms.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp