Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Finns det en utväg?

De är schyssta men långt ifrån alla är det. De flesta vill att man betalar mellan 500-1000 kr per månad och det är svårt när man har 20-30 avbetalningsplaner och räntorna tickar på.
Man kämpar i motvind ibland. Krafterna är slut länge sen.

Jag förstår att bolagen vill ha betalt snabbt men borde ibland vara mer tillmötesgående, särskilt när de själva brustit i kreditgivningen.

herregud ni har skulder mina vänner, ni är inte dödssjuka. RYCK upp ER

har själv 585 000 kvar och har levt på existensmin i 3.5 år. om drygt 1.5 år är jag fri.
erkände allt för frugan och familjen för 4 år sedan. var självmordbenägen, deppig, deprimenrad ,yeah u name it, men lyckades ta mig ur det. folk kommer bli besvikna och ledsen när ni berättar det men det kommer lösa sig om ni verkligen vill det och ger 100 procent.
ALLVARLIGT TALAT........vad är bättre? att må skit varje sekund av dygnet pga alla skulder och lögner eller ta sig i kragen och berätta allt för alla och börja sin resa mot skuldfrihet?
ta 1 minut och fundera på detta.

jag jobbar på 3 jobb och har aldrig mått bättre trots att 70 % av min lön försvinner till kf, inkasso u name it...

om jag fixade detta kan alla ni också göra det. jag lovar!!! det är nästan tom roligt att göra detta jag gör nu och jag undrar ibland vad jag ska göra med alla pengar om 1.5 år.

vi bor i möjligheternas land och det finns inget bätre land än sverige

lycka till

hector

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp