• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

finns nätlån kvar och hur gör de

T

trött nr2

Gäst
Poäng: 0
Hej jag såg i en tråd att nätlån skulle få lägga ner, kikar precis in på deras hemsida och den finns uppe ännu i vilket fall.

I infon står att de har diskret handläggning samtidigt står det att "Om du godkänns som låntagare får du ett mejl av oss som bekräftar det. Lånehandlingar skickas samtidigt till den adress du är folkbokförd på. När du får dessa skriver du under dem och skickar tillbaka dem till oss. Du kan faxa tillbaka dem eller ‘scanna’ in handlingarna och mejla dem till oss. Så fort vi fått dessa i retur betalar vi ut lånet till dig."
Hur diskret är det???

någon som vet om nätlån finns kvar och om så -är det fortfarande så att de skickar hem lånehandlingar per snigelpost?

postgång fram och tillbaka gör ju att det knappast är tal om ett snabblån här...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Jag har ett lån hos nätlån..dock en avbetalnings plan..men dom finns kvar jag fick hem nå papper ja skulle skriva under o skicka elr faxa tebax men de här va längesen...dom kanske ändrat :/
 

Hans Castorp

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
De skickar brev. Bifogar också PDF i mejlen, så går att skriva ut, signera, fota och skicka tillbaka. Så det kan gå hyfsat snabbt. De hotar snabbt med KFM och är sen lika snabba att erbjuda nytt lån....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp