Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Flexlimit, slutbetalade men finns fortfarande skuld

Diskussion i 'Smslån' startad av Mimosa, 27 juni 2018.

1. Mimosa

Mimosa Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Trofépoäng:
    32
    Alltså vill bara skriva av mig. Har begärt en slutbetalning på mitt kreditkonto och fick en summa. Jag fick också ocr nummer. Gjorde en direkt en inbetalning av det och ser att de har fått in det. MEN det står fortfarande en liten skuld kvar. Alltså ska jag aldrig bli kvitt dom. Det tar ju några dagar för dom att få in pengarna. Blir riktig sur. Jag har lämnat ett meddelande till dom. Nu får dom ge sig. Vill inte ha mer med dom att göra på grund av deras höga räntor . Behöver inte dom längre. Ska nog säga upp dessa så kanske jag blir av med dom. Är det så det ska gå till att få bli nollad, alltså att hela skulden är inbetalt. Nu tickar en åter igen en ränta :mad:

Så här står det i mailet jag fick med uppgifter om plusgirot och OCR nummer :
    Hej,

nedan kan du se inbetalningsuppgifterna för att slutbetala din kredit hos FlexLimit.

Skuld idag: 138,60 Kr

Daglig ränta:11,55 Kr

Last edited: 27 juni 2018
  2. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    983
    Trofépoäng:
    797
    Alltså vadå, är skulden 138 kr men räntan 11 kr per dag?
    Så om man har skuld på 1.000 kr hos dom betalar man då ca 100 kr i ränta PER DAG?!

Lasseman gillar detta.
  3. Mimosa

Mimosa Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Trofépoäng:
    32
    Ja, jag vet inte. Snurrigt. Jag betalade in det jag hade lånat plus ränta. Missade att tala om att jag ville slutbetala det deb gången. Därför tickade det på till 138, 60 innan jag såg det. Var på midsommarafton. De hade folk på plats fram till ett så jag hann chatta med en kille där att jag vilke slutbetala. Han noterade det och skickade mailet om upogifterna. Nu när jag går in för att kolla om de har fått in så tickar det på står väl på tre kronor nånting nu.

4. TourettesGuy

TourettesGuy V.I.P

Mottagna gillanden:
    90
    Trofépoäng:
    257
    Samma var det för mej för ett år sen, skriv till dom och skäll lite så nollar dom.

5. Mimosa

Mimosa Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Trofépoäng:
    32
    Har åter igen skickat ett meddelande till dom. Får se om de behagar svara.

6. Lånat

Lånat V.I.P

Mottagna gillanden:
    78
    Trofépoäng:
    207
    Har de ingen telefon nummer? Är det inte bättre att ringa in och prata med de istället för att skicka meddelande?

7. Mimosa

Mimosa Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Trofépoäng:
    32
    Var precis in och kollade läget och nu äntligen utan nåt meddelande har de nollat så nu är jag skuldfri där.

Mjau 74, Lize och IHope gillar detta.

Dela sidan