• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

FOREX kompletteringar

K

kompletteringar

Gäst
Poäng: 0
Hej!
Blev beviljad 150k på Forex bank via Advisa. Står ingenting om kompletteringar. Stor chans att efterhand Forex kommer kräva kompletteringar? Vad har ni för erfarenheter?
Tacksam för svar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Kompletteringar

Gäst
Poäng: 0
de erbjöd bäst ränta så jag kommer nog välja de. Står ingenting under förslaget men hade velat veta om de brukar begära kompletteringar i efterhand
 

Maipenrai

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
9 Oktober 2016
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
57
Poäng
177
de erbjöd bäst ränta så jag kommer nog välja de. Står ingenting under förslaget men hade velat veta om de brukar begära kompletteringar i efterhand

Inte av mig iaf,tog 400k i våras.Tog samlingslån men de sa att up to me att betala dessa andra.
 
K

Kompletteringar

Gäst
Poäng: 0
Tack för svar! Genom advisa eller Lendo? Det stod inte att det behövdes några kompletteringar, du skrev under och pengarna betalades ut?

Signerade avtalet. Sms från advisa att allt är klart och nästa steg är utbetalning. Detsamma från Forex, nu är det klart, pengarna betalas ut genom 6 dagar.
Vad tycker du? Är det klart?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp