• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Fråga ang ferratum

N

Nyfiken 1234

Gäst
Poäng: 0
behövde 1000kr imorgon innan lönen kommer in då jag hade några fakturor som behövdes gå iväg inatt. Klickade via refunder där det stod Nykund får 500kr i återbäring, när jag då återbetalar imorgon så det syns på måndag som återbetalning vilka avgifter kommer då tillkomma? Tänkte att det blir en lönsam affär:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
behövde 1000kr imorgon innan lönen kommer in då jag hade några fakturor som behövdes gå iväg inatt. Klickade via refunder där det stod Nykund får 500kr i återbäring, när jag då återbetalar imorgon så det syns på måndag som återbetalning vilka avgifter kommer då tillkomma? Tänkte att det blir en lönsam affär:)
Kolla refunders villkor för erbjudandet för det också så du uppfyller dem
 
N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
Fick godkänd återbäring på 500kr, dock antar jag att de inte betalas ut innan ångerrätten förfallit. Så får väll betala igen efter en 15 dagar. Borde gå plus tycker jag om de inte har höga utagsavgifter osv( inte läst på då noga). Sökte 1000kr, men loggade in nu och såg att det låg upplagt ett kreditkonto på 20.000kr. Antar att det är osynligt för uc? Kan msn använda detta konto vid behov så som credway? Utan ny ansökan var gång man tar ut något?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Fick godkänd återbäring på 500kr, dock antar jag att de inte betalas ut innan ångerrätten förfallit. Så får väll betala igen efter en 15 dagar. Borde gå plus tycker jag om de inte har höga utagsavgifter osv( inte läst på då noga). Sökte 1000kr, men loggade in nu och såg att det låg upplagt ett kreditkonto på 20.000kr. Antar att det är osynligt för uc? Kan msn använda detta konto vid behov så som credway? Utan ny ansökan var gång man tar ut något?
Tror inte det syns. Vet aldrig om det kommer i framtiden dock. Som tex Credway
 

Freya

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
12 Februari 2019
Meddelanden
189
Mottagna reaktioner
102
Poäng
297
Ferratum syns inte på UC idagsläget.
Kostar inget att ta ut pengar och brukar gå ganska fort.
 
N

Nyfiken 1234

Gäst
Poäng: 0
Verkar som 1000kr endast ska kosta mig 33kr under 30 dagar så låter bra. Hade pengarna inom en timme igår. Känns bra att ha en ucfri kredit nu när credway är borta, även om ferratum är dyr men verkar vara ok. Har fairlo och betalkoll som ska betalas med skattepengarna, känns som det är tryggare kreditval annars. Det jag däremot vill ha är en kredit som ej behöver gå igenom en ny kreditprövning vid varje uttag som tex fairlo. Fast fairlo är dock bland de bästa ucfria krediter tycker jag, dock med nackdelen att inte veta säkert om pengarna finns där vid behov.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp