Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Fråga en låneförmedlare

Diskussion i 'Större lån' startad av Låneförmedlaren, 8 mars 2018.

1. Låneförmedlaren

Låneförmedlaren Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Trofépoäng:
    26
    Tjenare Folket

Mitt namn är Carl Gustafson, arbetar som låneförmedlare på en av de bästa Bank-samarbetena i Sverige. Jag har 1 års erfarenhet av allt vad lån heter & innebär & sett det mesta. Vem vet? Kanske jag kan hjälpa dig med lån, information, lösa krediter eller bara frågor om huruvida just du ska lyckas med ditt mål?

Jag hittade denna sida av en slump & är väldigt nyfiken på vilka människor som hänger här. Jag vet att titeln & kanske rentav detta meddelande låter som ett av tusen annonser här ute på webben.

Jag tar mitt jobb väldigt seriöst & förväntar mig inga kunder härifrån, men om jag kan hjälpa en enda person med någon fråga här så har jag iaf lyckats i enlighet med mina egna ambitioner.

Jag är på konsumentens sida & har bra koll på vad bankerna använder för filter för att diktera vilken ränta du som kund har rätt till. Sanningen att säga använder sig banker av automatiska processer när dem ska avgöra om de vill ha dig som kund eller inte.

Min roll som låneförmedlare handlar således om att skräddarsy lån som passar ihop med vederbörandes privatekonomi. Vid avslag försöker jag alltid ge alternativ som kan hjälpa kunden vidare, även om jag då kanske ej kan hjälpa till - så vet jag vad för steg man kan ta för att fortsätta processen på annat håll.