Lånforum.se rekommenderar
1. ICA Banken - Testa lösa lån hos Ica först
2. Frogtail - Upp till 40 000 kr över 3 år. Ej UC
3. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
4. Aasa - Upp till 30 000 kr över 3 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Fråga skuldsanering

Diskussion i 'Hjälp!' startad av HoleInMyPocket, 16 juli 2017.

1. HoleInMyPocket

HoleInMyPocket Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Trofépoäng:
    42
    Hej!

Fick inledande i Maj, hörde av skusanteamet häromdan om förslag till avbetalningsplan som skulle skickas ut till borgenärerna, min handläggare så att det skulle ta ca en månad eller två innan betlaplaneb skulle börja gälla och jag skulle få beslutet o så, med andra ord betyder det att jag är beviljad från kfms sida, skulle ju endast kunna falla på.om någon borgenär motsätter sig osv.

Men såg att när man annonserar på POIT så uppmanas borgenärerna till att ange information om skulden som kan ha betydelse för skuldsaneringen typ och ingen har kommenterat nåt .. Kan man vara hyfsat säker på att det går hela vägen? Har ej undanhållit någon info .. vill inte ta ut segern i förskott :) men eftersom kfm bedömmer att jag uppfyller kraven och ingen ny info har tillkommit sen borgenärerna rapporterat in så undrar jag bara vad era erfaenheter av detta är...

2. Matildingen

Matildingen Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Även om fodringsägarna säger nej kan kronofogden bevilja skuldsanering. För mig tog det lång tid då fodringsägarna sålde vidare min skuld till andra bolag men hade is i magen och tillslut ringde min handläggare på kronofogden med beskedet om att jag blivit beviljad skulsanering :)
    Under väntan mejlade jag även min handläggare och frågade hur det gick och hon sa hela tiden var i processen de var.

Dela sidan