Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Frågor angående blancolån på 90000kr.

Hejsan!

Jag har nu bestämt mig för att ta ett blancolån på 90000kr. Jag har bara lite frågetecken innan jag ansöker om lånet.

Jag har idag en kreditvärdighet på 0,4 och tre tidigare UC ff (senaste tagen 2016-04-19)

Dessa tre förfrågningar är från i ordning

Swedbank - överbryggningslån - försvinner i januari

Resursbank - soffa som aldrig köptes - försvinner i mars

Swedbank - Bolån - försvinner i april

Bör även tilläggas att jag inte har några andra skulder.

Borde jag ha något problem att få lånet till en låg ränta? Bör jag vända mig till Lendo eller Advisa eller helt enkelt gå till en bank direkt? Tacksam för tips!

Mvh,
Beardman

Gick lite snabbt där men, tillägger att jag har ca 380.000 i årsinkomst. Bör jag vara orolig att bankerna säger någonting om mina tidigare förfrågningar? Att det skulle vara för många?

Gick lite snabbt där men, tillägger att jag har ca 380.000 i årsinkomst. Bör jag vara orolig att bankerna säger någonting om mina tidigare förfrågningar? Att det skulle vara för många?

Jag tror inte du behöver vara orolig .
Har du bolån ?? Eller kreditkort ?

Borde gå utan problem

Varför inte ta ett privatlån hos samma storbank ni har bolånet? Borde inte vara något problem alls. Lägre ränta och scoren stiger inte lika mkt när en storbank gör en UC förfrågan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp