Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gamla trådar med fel info...

Jag har upptäckt att många trådar här är flera år och informationen stämmer inte.. Kan man inte rensa ur lite istället för att bygga på äldre inaktuella trådar och ta bort inaktuell information? Plus att trådarna blir så långa. Mpnga e ju flera år gamla...

Kan du ta ett exempel?

Man brukar inte rensa i forum rent generellt. 1. Pga att det är ett gigantiskt jobb om allt ska granskas (över 30 000 inlägg). 2. Även felaktig info kan faktiskt vara användbar om man vet att den är fel. En slags historik på hur det har varit.

Men visst, jag kan hålla med om att angående Selene så står det tex olika angående UC. När det gäller en sådan tråd så vore det bättre att börja på en ny tråd istället för att bygga på gammal.

Hej
jag när det gäller Selen Finans och lånebolaget är de jätterörigt om vilken upplysning som tas vid ansökan.
Thorn och leasy använder kreditupplysning Uc nu fick jag till svar av dom..
inget illa menat, forumet är jättebra.. men ibland är det långa trådar som svara hit och dit..
Låneföretagen förändrar ju sitt sätt att låna ut oxå..

Inte sett det som ett problem, men om en tråd handlar om ett specifikt bolag kan man kanske låsa de gamla (finns ofta flera om samma bolag) och hänvisa till en ny tråd?

Generellt borde det kanske finnas en tråd per långivare? Och sedan låsa och börja på ny kula när det blir rörigt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp