• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

NyfikenN

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
3 November 2018
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Undrar ändå varför dom skriver kommer snart om det ändå är så pass långt kvar!! Det har gjort att folk funderat när det blir av! Kanske bättre dom skrivit lanseras nån gång i mitten på 2019! Och om det sen blivit tidigare hade inte gjort nått men det har ingett falska förhoppningar hos folk! Blir missvisande att skriva ”kommer snart”

Hatar ordet "snart" faktiskt. Varierar för mycket med vad det kan betyda beroende på personen som säger det. :rolleyes:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Get Divede har redan satt avtryck på lånemarknaden. Bara hoppas att deras intåg ger fler ringar på vattnet och att fler låneföretagen ser potentialen i den här typen av lånesegment :)

1 Januari när Fairlo höjer till 20-25.000 och dessutom tillåter Swishinbetalning och sänker räntan så kommer man vara identiska med GetDivide i princip.
Båda kör creditsafe dessutom.
 
A

AliceElice

Gäst
Poäng: 0
Pratat med ett annat bolag, sysslar med exakt samma koncept som dessa.
Vi går inte in på vilket.
Men frågade dom helt enkelt om dom hört talats om Get Divide. Det hade dom.
Men dock kommer dessa 250.000/Creditsafe utlåningarna kommer först 1 juni 2019
Med andra ord så behöver vi varesej fråga dom eller här i tråden mer då.
Produkten kommer lanseras skarpare i ett tidigare skede men dom stora summorna i sommar.
Undrar också, vilket annat bolag har exakt samma koncept?? Aldrig hört talas om så höga summor med enbart cs. Men det är ett hemligt bolag alltså?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Absolut, min fråga kvarstår dock; Vad tjänar Divide på att säga ”inom kort” om nu juni är bestämt?

Det är som pizzerian mitt emot min trapp. Dom har en skylt utanför där det står "renovering pågår- öppnar snart".
Stått där sedan 2015 nu och ingen pizzeria öppnad. Hehehe.
Men Alice, se det positiva. Nu slipper vi leva i ovisshet!
 
A

AliceElice

Gäst
Poäng: 0
Det är som pizzerian mitt emot min trapp. Dom har en skylt utanför där det står "renovering pågår- öppnar snart".
Stått där sedan 2015 nu och ingen pizzeria öppnad. Hehehe.
Men Alice, se det positiva. Nu slipper vi leva i ovisshet!
Chattad med deras kundtjänst, så nä, ingen mer ovisshet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp