Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Getdivide - Ny kontokredit

Diskussion i 'Större lån' startad av Markus, 9 oktober 2018.

1. Syrran

Syrran V.I.P

Mottagna gillanden:
    15
    Trofépoäng:
    52
    Precis hjälper ju inte alls haha skulle också vara glad om det hade varit redan igår! Inom kort eller snart kan bli missvisande för mig är det relativt snart!
    Får hoppas innan jul!!

2. AliceElice

AliceElice Gäst

Nu har jag mailat med deras kundtjänst. De kan inte ge ett besked om huruvida det handlar om veckor eller månader innan lansering. Kändes inte så positivt tycker jag.

JesseTopp gillar detta.
  3. Syrran

Syrran V.I.P

Mottagna gillanden:
    15
    Trofépoäng:
    52
    Dom behöver nog både se till betalnings förmågan hos folk och ha kapital först

Nicke gillar detta.
  4. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    1 891
    Trofépoäng:
    967
    Tur att du gjorde det! Ingen annan i tråden har ställt frågan hittills. Skönt att vi nu har mer kött på benen.

Kimsan72, CJ81, lanaren360 och 2 andra gillar detta.
  5. Denniz

Denniz Gäst

Bara naivt att tro att de kommer låna ut 250 000 kr med enbart creditsafe som upplysningstjänst. Detta är enbart smart marknadsföring för att få en rivstart med många medlemmar. Många som svalde betet inklusive jag själv.

6. AliceElice

AliceElice Gäst

Jag är ju en av de som framfört kritik mot gissningar, men du menar alltså
    att man inte ens ska dela information man får från företaget? Vad får man skriva om? Vädret?

Lånat gillar detta.
  7. AliceElice

AliceElice Gäst

Gott med ännu ett proffs med insyn i företaget.

8. JesseTopp

JesseTopp Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Trofépoäng:
    12
    Utan någon som helst insyn ;) gissar jag nu att man inte riktigt har fått in det investeringskapital (dvs pengar att låna ut) som man hade hoppats på. Som nämndes tidigare i tråden var den ursprungliga lanseringen tänkt att ske i maj i år. Med andra ord tror jag att man visst har system och appar på plats, men att man helt enkelt har fått in för lite kapital att låna ut än så länge. Förlanseringen kanske var mer tänkt att blidka otåliga investorer??? o_O

9. Denniz

Denniz Gäst

Du tror alltså på allvar att de skulle låna ut uppemot 250 000 kr på enbart creditsafe som underlag? Tror du dessutom att det är en slump att de valt TINK? Jobbar du åt dem eftersom du hela tiden anspelar på att om man inte är "insatt" så får man inte dra några egna slutsatser?

10. lanaren360

lanaren360 V.I.P

Mottagna gillanden:
    62
    Trofépoäng:
    177
    Tycker vi ska skuta spekulera om hur det kommer att vara senare när dem har lanserat fullt ut.

Antingen kommer man bli positivt överraskad eller så tar dem UC.

Ingen vet.

Dem kommer heller inte släppa tjänsten tidigare för att vi diskuterar ”när är inom snart”.

Tycker bara man ska ta det lungt så släpps den när den släpps och se vad för kreditupplysning det blir.

Terry_ gillar detta.

Dela sidan