• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Goodcash,Cashbuddy, konsumentkredit... Många olika omdömen

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Läser trådar om dessa här på forumet. Det är väldigt olika hur man blir beviljad... En del med många Uc ff, anmärkningar o mycket underskott blir beviljade men de med få ff och lite underskott får avslag?

När ni tog lån hos dessa, vilka förutsättningar hade ni? Är dessa enkla att få lån hos eller svåra?

Vore tacksam för svar, trevlig måndag på er!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ines

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
8 Juli 2014
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
undrar faktiskt samma sak tycker också de värkar lite konstigt när man läser runt om dessa 2 :/
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Läser trådar om dessa här på forumet. Det är väldigt olika hur man blir beviljad... En del med många Uc ff, anmärkningar o mycket underskott blir beviljade men de med få ff och lite underskott får avslag?

När ni tog lån hos dessa, vilka förutsättningar hade ni? Är dessa enkla att få lån hos eller svåra?

Vore tacksam för svar, trevlig måndag på er!

Har inget lån hos konsumentkredit. Men hos övriga två blev min ansökan godkänd trots ca 20 UC:n. Har man inte tänkt betala dessa lån i snabb takt kan jag bara avråda er från att göra en ansökan. Min erfarenhet är fylld av ånger när det gäller Cashbuddy.
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Varför fylld av ånger avseende cashbuddy?

Jag drog på mig så många lån samtidigt att det blev omöjligt att betala av Cashbuddy-lånet i snabb takt. Som många redan vet käkar räntan upp alla inbetalningar. Du får betala länge om du följer betalningsplanen! Så, tar man ett lån där bör man tänka på att betala den så fort som möjligt. Annars blir det dyrt...
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Tycker ni att dessa lån är lätta o få...
 

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Ja det är enkelt. Får du inte av dom är du nog totalt körd
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Har inget lån hos konsumentkredit. Men hos övriga två blev min ansökan godkänd trots ca 20 UC:n. Har man inte tänkt betala dessa lån i snabb takt kan jag bara avråda er från att göra en ansökan. Min erfarenhet är fylld av ånger när det gäller Cashbuddy.

När tog du ditt lån?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp