• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Goodcash, ansökan nu eller efter uc uppdateringen?

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
170
Poäng
347
Skall jag göra en ansökan nu eller efter uc uppdateringen? Nu har jag en uc score på 6,1 med 55k blanco och 65k kontokrediter krediter utspridd på 7 krediter med 5 olika kreditgivare. Efter kommer jag ha blanco på 130k och kontokredit på 25k om totalt 2 krediter på lika många långivare.
Jag vill samla dom sista sms lånen via goodcash. Jag har spärrat mig hos dom flesta men typ app finans förskottslön och ett till har jag haft rullande som jag vill lösa för gott för att sedan spärra mig.

Jag har inget emot en uc förfrågan då jag har få men vill inte att lånet syns på uc därför goodcash. Har även några gamla betalningsanmärkningar som alla är över 2 år gamla.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Skall jag göra en ansökan nu eller efter uc uppdateringen? Nu har jag en uc score på 6,1 med 55k blanco och 65k kontokrediter krediter utspridd på 7 krediter med 5 olika kreditgivare. Efter kommer jag ha blanco på 130k och kontokredit på 25k om totalt 2 krediter på lika många långivare.
Jag vill samla dom sista sms lånen via goodcash. Jag har spärrat mig hos dom flesta men typ app finans förskottslön och ett till har jag haft rullande som jag vill lösa för gott för att sedan spärra mig.

Jag har inget emot en uc förfrågan då jag har få men vill inte att lånet syns på uc därför goodcash. Har även några gamla betalningsanmärkningar som alla är över 2 år gamla.

Dina förutsättningar ser betydligt bättre ut än det jag hade när jag beviljades ett lån hos dom.
 

Lea31

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
419
Mottagna reaktioner
186
Poäng
367
Tar goodcash uc som förfrågan men det syns ej på sammanställningen av ens lån och krediter?
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
170
Poäng
347
Dina förutsättningar ser betydligt bättre ut än det jag hade när jag beviljades ett lån hos dom.
Det ända som orar lite är att jag nyss tog ett samlingslån hos Balanzia på 130k, betalade även av primal capital men skulle ha ansökt på dom sista 20k också men var rädd o få avslag. Tänkte att det kanske är bättre att vänta till det syns så att Goodcash med säkerhet kan se att jag löst alla blanco och krediter med den förfrågan.

Vill att uc skall vara fläckfri om 1-2 år då vi kommer köpa hus. Jag skulle egentligen inte behöva ta ett lån men jag och min sambo sparar 20k varje månad till insatsen så vill inte ta en paus i sparandet och nu under semestern har det blivit lite tajt med pengar. Men tar jag ett lån på good cash så kommer jag enkelt betala av det på 1 år samtidigt som jag har 23 månader kvar hos Balanzia. Sen är jag helt skuldfri och har ett tillräckligt med pengar till insatsen till vårt drömhus, längtar!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp