Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gott nytt..

...Gott nytt år allesammans!
Hoppas alla lyckas reda ut sina bekymmer på ett eller annat vis under det kommande året.

Detsamma oavsett hur man hamnat i den sitsen. Alla förtjänar en chans att komma ur den, om man kämpar för det.

Detsamma oavsett hur man hamnat i den sitsen. Alla förtjänar en chans att komma ur den, om man kämpar för det.

Så är det, nästan (jag väljer att inte tycka så synd om folk som begått stora bedrägerier osv men sådana har jag inte sett något av här:) ) De är många som under året verkar fått ordning på det mesta, du är än så länge undantagen men jag håller tummarna att det reder sig inom kort för dig med.
Jag fick min lösning när jag upptäckte att min lägenhet skenat i värde och jag kunde lägga om i princip allt till bolån. Jag hade inget akut problem med månadskostnaden, så jag betalar lika mycket fortfarande, men pengarna går till amortering i stället för ränta.
Mycket pekar på att jag byter jobb i vår, jag har inte riktigt koll på hur det fungerar, men jag antar jag kommer få en bra slutlön på grund av innestående övertid och semester och sånt där, det kommer gå i princip oavkortat till att betala av på det lilla som är kvar, resten extraamorterar jag på bolånet.

Bra att din situation blev bra :) Har egentligen haft det helt ok periodvis men har man ingen buffert, som jag, så blir minsta lilla ändring i inkomster eller utgifter stökig. Har i övrigt mycket att glädjas för i livet men är ledsen att inte kunna njuta av det fullt ut pga min ekonomiska situation och oro. Just nu så upphör inga avbetalningsplaner under 2016, däremot under 2017 vilket innebär att en lättnad då. Det gäller bara att klara sig ett år till, med hälsan och nerverna i behåll. Ett år går snabbt, jag vet, men tycker det är hemskt att många år av mitt liv gått till denna oro. Jag får hålla tummarna för ett samlingslån för att baka in vissa lån och få ner antalet aktörer och ränta.

Så är det, nästan (jag väljer att inte tycka så synd om folk som begått stora bedrägerier osv men sådana har jag inte sett något av här:) ) De är många som under året verkar fått ordning på det mesta, du är än så länge undantagen men jag håller tummarna att det reder sig inom kort för dig med.
Jag fick min lösning när jag upptäckte att min lägenhet skenat i värde och jag kunde lägga om i princip allt till bolån. Jag hade inget akut problem med månadskostnaden, så jag betalar lika mycket fortfarande, men pengarna går till amortering i stället för ränta.
Mycket pekar på att jag byter jobb i vår, jag har inte riktigt koll på hur det fungerar, men jag antar jag kommer få en bra slutlön på grund av innestående övertid och semester och sånt där, det kommer gå i princip oavkortat till att betala av på det lilla som är kvar, resten extraamorterar jag på bolånet.

Tänk på att om du byter jobb kan du stå utan lön en månad, så de där extrapengarna för semester etc kan komma väl till pass. Jag har i och för sig varit med om att både bli utan en månad och få dubbelt en annan när jag bytt jobb - beror på om företagen betalar ut i förskott eller efterskott vilket kan skilja sig åt.

Tänk på att om du byter jobb kan du stå utan lön en månad, så de där extrapengarna för semester etc kan komma väl till pass. Jag har i och för sig varit med om att både bli utan en månad och få dubbelt en annan när jag bytt jobb - beror på om företagen betalar ut i förskott eller efterskott vilket kan skilja sig åt.

Bägge arbetsgivarna har samma rutin, förtidsutbetalning, så det blir inget glapp, det har jag kollat upp:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp