• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Grandvik avbetalning efter tingsrätten

isis

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 April 2012
Meddelanden
196
Mottagna reaktioner
36
Poäng
147
någon som fått avbetalnings plan hos Grandvik efter dom i tingsrätten? eller vet om dom brukar bevilja det
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Den här typen av frågor besvaras bäst av inkassobolagen själva. Min relation med Grandvik har varit god. Jag fick ett ackordförslag, men det var efter ett utslag från Kronofogdemyndigheten.
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Min man hade det för ett år sedan...Fick dela på 6 ggr så blev ett högt belopp då lånet var högt. Men nu är det borta och dom var lätta att resonera med tyckte vi då. Så mail dom att du vill ha ett förlikningsavtal...
 

isis

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 April 2012
Meddelanden
196
Mottagna reaktioner
36
Poäng
147
Har två lån hos dom varav det ena gått till tingsrätten nu, Fick brevet idag tänkte medge skuld och be om avbetalning kan inte betala ngt denna månade utan först nästa månad så hoppas att dom går med på avbetalning efter tingsrätten
 

KLD

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
13 Oktober 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
någon som fått avbetalnings plan hos Grandvik efter dom i tingsrätten? eller vet om dom brukar bevilja det
Tänk på att räntan är väldigt hög, ofta över 10 % per månad, så se till att även få en överenskommelse om sänkt ränta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp