• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Höjning sevenday bank..

K

Kokoskaka

Gäst
Poäng: 0
Hej har ett lån på sevenday bank till en bra ränta( 4:40)... Hur hårda är dom på höjning/ tilläggslån har två kreditkort å lite på klarna jag skulle vilja få in på den räntan... Senaste förfrågan för två veckor sen ( Mekonomen kort, bilen pajja) mina förutsättningar annars är
2 ff ( juni 2020 och januari 2021)
Inkomst 420000
Underskott ca 32000
Bolån 1,2 milj
Inga anmärkningar eller nåt hos fogden... Har vart flitig på att använda dom betalningsfria månaderna på sevenday pga av mycket VAB å sjukdom... Påverkar det utslaget tro? Erfarenheter vad tror ni? (vill öka lånet med 30000)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Kokoskaka

Gäst
Poäng: 0
Glömde säga att lånet är idag på ca 410000...har aldrig vart sen med betalningen...
 

MrDesp

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
29 Mars 2016
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Jag har lånat upp två gånger, båda gångerna så har jag varit under det lån det jag ursprungligen fick. Kommer inte exakt ihåg hur mycket jag lånade från början men har vi två tillfällen släckt sämre krediter genom att låna upp till ursprungligt belopp. Dock väldigt noga med bisnode som det känns
 

Sparman

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
26 Maj 2020
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
195
Poäng
367
Hej har ett lån på sevenday bank till en bra ränta( 4:40)... Hur hårda är dom på höjning/ tilläggslån har två kreditkort å lite på klarna jag skulle vilja få in på den räntan... Senaste förfrågan för två veckor sen ( Mekonomen kort, bilen pajja) mina förutsättningar annars är
2 ff ( juni 2020 och januari 2021)
Inkomst 420000
Underskott ca 32000
Bolån 1,2 milj
Inga anmärkningar eller nåt hos fogden... Har vart flitig på att använda dom betalningsfria månaderna på sevenday pga av mycket VAB å sjukdom... Påverkar det utslaget tro? Erfarenheter vad tror ni? (vill öka lånet med 30000)

Har du inte möjlighet att belåna upp huset så du blir av med dina skulder? Då slipper du alla dessa extrautgifter.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Förstår jag ditt inlägg rätt vill du höja upp ditt lån med 30 tusen?
Borde inte vara något problem om allt övrigt du skriver stämmer

VABat några dagar hit och dit gör ingen skillnad , och betalningsfria månader ska inte påverka detta.

berätta gärna hur det har gått
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 756
Poäng
9 787
Vad jag läst mig till om dom är dom noggrann med vilka som får låna, men är smidiga med de kunder som skött sig
 
K

Kokoskaka

Gäst
Poäng: 0
Tack alla som tog sig tid att svara Huset kan jag i nuläget inte låna mer på tyvärr... Hade tanke att det kan va bra att hålla sig under den ursprungliga skulden... Så tror jag betar av Några månader till innan jag söker så jag inte kastar iväg en förfrågan i onödan.. Tack för värdefull input!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp