• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Har ni tips på hur man kan tjäna extra pengar

conversar roto

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
12 Augusti 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
85
Poäng
237
Tjena,
Jo det är ju så då att jag har skuldsanering, ganska nyligen fått det.
Jag jobbar heltid och gör vad jag kan där, har även flera barn, varav ett med funktionshinder, så jag har väldigt svårt att vara borta på oregelbundna tider osv, det går helt enkelt inte.
Jag bara måste hitta ett sätt att tjäna lite, bara lite mera pengar, inte för mycket så det blir någon påverkan på skuldsaneringsbeslutet.
Missförstå mig inte, jag är inte ute efter att komma undan och ljuga. Tycker bara det är tungt (även dock mycket lättare än med löneutmätning!) och en enda tusenlapp extra skulle hjälpa. Inte ens varje månad utan bara då och då. Har tex nu haft två födelsedagsbarn på en månad och hejsanhoppsan vad det kändes i plånboken.
Jag läste en gång på ett forum om att man tex kan vara med i paneler, undersökningar osv på internet eller med appar, och på så vis tjäna någon tusenlapp i månaden.
Är det någon som vet nåt om det?
Jag har sökt på nätet såklart men OMG, när man googlar på "tjäna extra pengar" , HAHAHHAHAHAHAHAH! Där klickar man inte hur som helst. :-D Man vill ju inte heller registrera sig var som helst om man inte vill ha tips på penis enlargement pills i mailboxen. :-D

Tips någon?

(ja jag har använt sökfunktionen. men det var mest inlägg från 2014 samt långa trådar som jag ej orkar läsa igenom)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 642
Mottagna reaktioner
1 676
Poäng
1 177
Tjena,
Jo det är ju så då att jag har skuldsanering, ganska nyligen fått det.
Jag jobbar heltid och gör vad jag kan där, har även flera barn, varav ett med funktionshinder, så jag har väldigt svårt att vara borta på oregelbundna tider osv, det går helt enkelt inte.
Jag bara måste hitta ett sätt att tjäna lite, bara lite mera pengar, inte för mycket så det blir någon påverkan på skuldsaneringsbeslutet.
Missförstå mig inte, jag är inte ute efter att komma undan och ljuga. Tycker bara det är tungt (även dock mycket lättare än med löneutmätning!) och en enda tusenlapp extra skulle hjälpa. Inte ens varje månad utan bara då och då. Har tex nu haft två födelsedagsbarn på en månad och hejsanhoppsan vad det kändes i plånboken.
Jag läste en gång på ett forum om att man tex kan vara med i paneler, undersökningar osv på internet eller med appar, och på så vis tjäna någon tusenlapp i månaden.
Är det någon som vet nåt om det?
Jag har sökt på nätet såklart men OMG, när man googlar på "tjäna extra pengar" , HAHAHHAHAHAHAHAH! Där klickar man inte hur som helst. :-D Man vill ju inte heller registrera sig var som helst om man inte vill ha tips på penis enlargement pills i mailboxen. :-D

Tips någon?

(ja jag har använt sökfunktionen. men det var mest inlägg från 2014 samt långa trådar som jag ej orkar läsa igenom)
Ladda ner OpinionAPP där kan man vara med i undersökningar. Dock inga större summor men många bäckar små... :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Köp ifrån Ebay billigt - sälj på Blocket/Tradera dyrare.
 

Carpediem

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
6 Juli 2018
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
97
Poäng
257
Tjena,
Jo det är ju så då att jag har skuldsanering, ganska nyligen fått det.
Jag jobbar heltid och gör vad jag kan där, har även flera barn, varav ett med funktionshinder, så jag har väldigt svårt att vara borta på oregelbundna tider osv, det går helt enkelt inte.
Jag bara måste hitta ett sätt att tjäna lite, bara lite mera pengar, inte för mycket så det blir någon påverkan på skuldsaneringsbeslutet.
Missförstå mig inte, jag är inte ute efter att komma undan och ljuga. Tycker bara det är tungt (även dock mycket lättare än med löneutmätning!) och en enda tusenlapp extra skulle hjälpa. Inte ens varje månad utan bara då och då. Har tex nu haft två födelsedagsbarn på en månad och hejsanhoppsan vad det kändes i plånboken.
Jag läste en gång på ett forum om att man tex kan vara med i paneler, undersökningar osv på internet eller med appar, och på så vis tjäna någon tusenlapp i månaden.
Är det någon som vet nåt om det?
Jag har sökt på nätet såklart men OMG, när man googlar på "tjäna extra pengar" , HAHAHHAHAHAHAHAH! Där klickar man inte hur som helst. :-D Man vill ju inte heller registrera sig var som helst om man inte vill ha tips på penis enlargement pills i mailboxen. :-D

Tips någon?

(ja jag har använt sökfunktionen. men det var mest inlägg från 2014 samt långa trådar som jag ej orkar läsa igenom)
Kolla någon stipendium om du kan få något. Då jag kommer från svårare ekonomiska förhållanden så som ung ansökte jag om någon form av stipendium där jag fick handla kläder för pengarna. Detta var dock för 20 år sedan cirka.
 

conversar roto

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
12 Augusti 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
85
Poäng
237
Kolla någon stipendium om du kan få något. Då jag kommer från svårare ekonomiska förhållanden så som ung ansökte jag om någon form av stipendium där jag fick handla kläder för pengarna. Detta var dock för 20 år sedan cirka.

Just det! Det visste jag ju och tänkte på häromdagen att jag skulle göra. Fonder för ”sämre bemedlade” etc eller fonder för föräldrar till funktionshindrade barn finns ju. Ska kolla
 

Carpediem

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
6 Juli 2018
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
97
Poäng
257
Just det! Det visste jag ju och tänkte på häromdagen att jag skulle göra. Fonder för ”sämre bemedlade” etc eller fonder för föräldrar till funktionshindrade barn finns ju. Ska kolla

Gör det. Då jag växte upp med en ensamstående mamma så var det väldigt knapert. Det finns flertal stipendier att finna.
Lycka till.
 

conversar roto

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
12 Augusti 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
85
Poäng
237
Tusen tack för svar, har reggat mig på massa undersökningssidor och paneler osv och nu väntar jag på min första miljon.

Eller inte, verkar vara mycket jobb för lite pengar men det är bättre än inget :-D
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Du kan gå med i ett parti du delar uppfattning med, har du tur sätter dom dig som någon ersättare i någon nämnd någonstans och kan få lön för att gå på möten någon gång per månad.
Fast det kanske måste väntas till nästa val.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Vad jag sett på de politiker jag lagt Löneutmätning på verkar det vara frågan om 700-1500 per dag
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp