• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Har Northmill helgutbetalning? Upplysning för lån på 10000 kr?

Klöver86

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
22 Augusti 2021
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Någon som vet om Northmill har helgutbetalning och vilken kreditupplysning dom tar för ett lån på 10000kr?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jinnarparen

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
30 Juni 2020
Meddelanden
216
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Om dom betalar ut under helg låter jag vara osagt men jag vill ha för mig att jag fått det någon gång på en helg.
Det är full uc som gäller oavsett belopp!
 

kalaspuffar

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
12 Juni 2021
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
228
Poäng
407
Förr i tiden var det creditsafe men numera är det enbart UC om du inte har en av de tidigare krediterna.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
uc och dom tar ut 3% avgift på uttag
 

Klöver86

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
22 Augusti 2021
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Ok men det jag menar med helg utbetalning är inte att du ska kunna ta ut pengar på helgen när du redan har ett konto eller en kredit. Det jag menar om jag ansöker idag måste jag vänta tills på måndag när personal jobbar eller är det en automatisk process där jag kan bli godkänd idag och börja göra uttag redan idag?
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Ok men det jag menar med helg utbetalning är inte att du ska kunna ta ut pengar på helgen när du redan har ett konto eller en kredit. Det jag menar om jag ansöker idag måste jag vänta tills på måndag när personal jobbar eller är det en automatisk process där jag kan bli godkänd idag och börja göra uttag redan idag?
Nästan säker på att du inte får dom förens nästkommande vardag då dom brukar ringa upp o köra lite kontrollfrågor om man är ny kund. Så va de för mig för ungefär 1 år sen i allafall.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp