• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Hjälp! Falsk faktura från Sales leads portal

believe

Medlem
Poäng: 27
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
7
Poäng
27
Fått en faktura från Sales leads portal.AB
På 19000, Bokade i augusti 23 in ett grattis första samtal ang , skuldrådgivning. Dom ringde mig aldrig,,Har nu fått faktura på timmar som dom påstår att jag bokat in .
Kontakta dom och får svar att ärendet bara ökar vid varje tillfälle jag mailar eller tar kontakt.. vad finns att göra. ?!

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Maipenrai

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
169
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
På 19000, Bokade i augusti 23 in ett grattis första samtal ang , skuldrådgivning. Dom ringde mig aldrig,,Har nu fått faktura på timmar som dom påstår att jag bokat in .
Kontakta dom och får svar att ärendet bara ökar vid varje tillfälle jag mailar eller tar kontakt.. vad finns att göra. ?!
Fyfan.. Styrelsen verkar bestå av en 80 åring och 3 utlandsbosatta.
Bara att bestrida skulden. Spara all dokumentation mail mm utifall de skulle skicka till kfm.

Jooonte

Viktig medlem
Poäng: 146
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
44
Poäng
146
Bestrid och be dem dra åt helvete. Jäkla bluffare som bor i en postbox. De kommer aldrig att vinna ett case om det går vidare.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
11 295
Mottagna reaktioner
7 552
Poäng
5 137
Bestrid och polisanmäl! Spara alla mejlkonversationer. Du kan även meddela dem att du polisanmäler.

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Meddelanden
2 389
Mottagna reaktioner
1 148
Poäng
897
Du fick svar. Men om du vill ha gratis hjälp så finns budget och skuldrådgivning i kommunen

Myra

V.I.P & LF entusiast
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
11 295
Mottagna reaktioner
7 552
Poäng
5 137
Har precis anmält till Arn . Känns riktigt trångt o ledsamt det här..
Jag förstår det! Men betala ingenting! Skulle de skicka "skulden" till Kf och du får ett betalningsföreläggande så är det väldigt viktigt att du bestrider det!

believe

Medlem
Poäng: 27
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
7
Poäng
27
Jag förstår det! Men betala ingenting! Skulle de skicka "skulden" till Kf och du får ett betalningsföreläggande så är det väldigt viktigt att du bestrider det!
Skrev och sa att jag vill bestrida fakturan, så skrev dom att varje kontakt jag tar med dom ökar på min skuld med 1200.!! Och att jag kan bli rättsligt dömd att betala min faktura via dom i tingsrätten, rena ut pressningen ..
Provar att anmäla via Arn. Vet inte hur jag annars ska klar mig ur detta.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
11 295
Mottagna reaktioner
7 552
Poäng
5 137
Skrev och sa att jag vill bestrida fakturan, så skrev dom att varje kontakt jag tar med dom ökar på min skuld med 1200.!! Och att jag kan bli rättsligt dömd att betala min faktura via dom i tingsrätten, rena ut pressningen ..
Jag skulle polisanmält!

Maipenrai

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
169
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
De kommer aldrig kunna driva ut skulden ändå. Bara att bestrida varje krav ändå. Kfm kan jag inte tänka mig att de kommer att skicka. Haft med såna och göra och de var tomma hot med inkasso bla bla bla. Kör med skrämseltaktik, till slut gav de upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp