• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Hjälp med skattejämkning?

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Hej! Jag betalar på tok för mycket ränta varje månad och hört att en skattejämkning kan vara en bra lösning. Vet inte allt för mycket om hur en jämkning fungerar, ska läsa vidare. Men är inne på skatteverket och försöker fylla i en ansökan om skattejämkning men jag förstår nästan inte någonting av vad som behövs fyllas i. Finns det hjälp att få ang detta?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Hej! Jag betalar på tok för mycket ränta varje månad och hört att en skattejämkning kan vara en bra lösning. Vet inte allt för mycket om hur en jämkning fungerar, ska läsa vidare. Men är inne på skatteverket och försöker fylla i en ansökan om skattejämkning men jag förstår nästan inte någonting av vad som behövs fyllas i. Finns det hjälp att få ang detta?
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Hej! Jag betalar på tok för mycket ränta varje månad och hört att en skattejämkning kan vara en bra lösning. Vet inte allt för mycket om hur en jämkning fungerar, ska läsa vidare. Men är inne på skatteverket och försöker fylla i en ansökan om skattejämkning men jag förstår nästan inte någonting av vad som behövs fyllas i. Finns det hjälp att få ang detta?
Finns en guide för jämkning här i forumet. Inga problem att följa den
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
En fundering, kan man jämnka när man är föräldraledig?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 456
Poäng
1 527
En fundering, kan man jämnka när man är föräldraledig?
Japp funkar fin fint :)
Jag jämkar på ersättning från försäkringskassan, har graviditetspenning nu men övergår till föräldrarpenning i september.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Japp funkar fin fint :)
Jag jämkar på ersättning från försäkringskassan, har graviditetspenning nu men övergår till föräldrarpenning i september.
Ok! Är ju inte jätte stora summor efter de dragit skatt på föräldrapenning, hur mycket skatt behöver du lägga nu? Bästa vore om man slapp lägga skatt
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 456
Poäng
1 527
Ok! Är ju inte jätte stora summor efter de dragit skatt på föräldrapenning, hur mycket skatt behöver du lägga nu? Bästa vore om man slapp lägga skatt
Jag fick beslut om 14 %. Gick från 16.400kr till 20.200kr/ mån :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp