• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hjälp mig hitta seriös p2p långivare

I

Idaevelinawall@hotmail.se

Gäst
Poäng: 0
Hejsan mitt namn är Evelina jag och min sambo har letat privata långivare och massa annat men vi har blivit lurad nu är det mindre en 2 veckor kvar tills vårat bröllop SNÄLLA MAILA MIG!!!!!! nej vi kan inte få lån på bank pga vi sök till för många banker så snälla hjälp mig!!!!!!!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mr_abisko

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 December 2011
Meddelanden
54
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag vill inte vara en weddingcrasher

Men jag vet inte om det är rätt väg att gå att sms-låna ihop sitt bröllop, risken är ju rätt överhängande att ni sätter er i en jobbig skuldsituation som kostar mer än glädjen över ett belånat bröllop.

När du säger att ni har för många förfrågningar och inte får ett banklån av den anledningen förmodar jag att ni redan har beviljade lån som redan står och kostar.

Spara ihop till bröllopet så kommer ni att ha betydligt roligare än vad som kommer efter när allt ska betalas istället.

Ett tips bara, kärleken är väl ändå det som betyder något?
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
har ni prövat lendo.

där finns flera lånegivare.samma som man hittar på google.jag fick lån där av ikano genom lendo men jag fick inte lån hos ikano när jag sökte direkt på ikanos hemsida??dom sätter vilken ränta dom vill beroende på er kreditvärdighet därför kan det vara lättare ibland få lån via lendo.1 uc blir det.får ni nej av alla banker här ja då vet ni hur ni ligger till och ingen ide söka.

MEN att låna ihop till ett bröllop? jag tycker tänk igenom detta ordentligt.älskar man varandra och vet man vill leva ihop så kan man vänta och spara ihop dom pengarna.när den stora glädjande dagen är över ja då har man avbetalningen kvar.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Seriös P2P långivare?

Testat TrustBuddy?
 
Senast redigerad av en moderator:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp