Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 38 kreditgivare
3. Lumify - Ny 2019, utan UC
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
5. Slantar - 30 000 kr, utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Hjälp! Mindre lån med bättre ränta vs. högre lån med sänre ränta?

Diskussion i 'Större lån & Samlingslån' startad av Fundersamigen, 9 oktober 2019.

Tags: Add Tags
  1. Har fått svar att jag kan få lån på 150000kr med ränta på 11, 97% i ränta då kan jag få bort fler lån/krediter från UC, men också dåliga smslån.
    Kostnad på ca. 1900kr/mån.

Också fått 94000kr i erbjudande, då jag redan har lån hos den aktörerna med ränta på 8.37% kan få bort färre lån och krediter UC och smslån.
    kostnad ca. 800kr / mån (ytterligare än vad jag redan har hos den aktören, så 800kr blir min utökade kostnad för det lånet.

Vad hade ni gjort?
    Tagit det lägre lånet med bättre ränta och betalt av mer och mer för de 1200kr som det skiljer i kostnad eller satsat på det större lånet för att få bort fler lån och skulder. Med det större lånet får jag bort mer på UC + mer småkrediter.

• Bästa samlingslån Sambla & tips
    • Lumify 20 000 kr utan UC. Många godkända lån under 2019.
    • Slantar 30 000 kr utan UC
  2. pala87

pala87 V.I.P - Trofépoäng: 557

Mottagna gillanden:
    517
    Trofépoäng:
    557
    Jag hade tagit högre lånet och blivit av med alla krediter o smålån!

Du tjänar nog på det under korta perioden. Sedan när din uc har blivit bättre hade jag sökt stort samlingslån för ingen av räntorna är särskilt lockande i det hela!

Preben och PontusG gillar detta.

Dela sidan