• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hjälp och tips för att rädda ekonomin.

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 062
Mottagna reaktioner
604
Poäng
637
Idag skrev jag på mina första delgivningar. Det innebär att jag kommer få behålla septemberlönen och att löneutmätningen med stor sannolikhet börjar i oktober. Tacksam för det, och för att jag hann skriva på innan någon sökte mig hemma eller på jobb. Känns både obekvämt för egen del och lite dumt att nån ska behöva jaga en för att man inte gör det man ska. Samtidigt vet vi väl alla hur viktig en extra månad kan vara. Har fått många tips om att bestrida kraven för att köpa mig mer tid, men det känns inte rätt att göra om det inte finns grund för det.
Har inte haft fler återfall i spel heller utan hållt mig borta nu, vilket också känns skönt.
Semestern går mot sitt slut och jag gör mig redo för ett nytt kapitel med tight ekonomi och målet att så småningom bli skuldfri. Heja alla ni andra som kämpar här på forumet. Varje steg framåt är ett steg närmre målet!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp