Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp - orkar inte trixa mer

Hej

har nu trixat i fem år med sms och blancolån. Det tar aldrig slut. Nytt lån, nya dyra avbetalningar och ett annat lån hamnar efter.
Det tär ju så fruktansvärt på psyket så jag sover inte, gnisslar tänder och känner att jag snart går in i väggen av flera skäl.
Har inga bekanta att låna av och är helt barskrapad själv... what to do?

Sätt dej ner o räkna ihop alla lån/skulder du har...Om jag va du skulle jag försöka söka om ett samlingslån hos lendo din bank elr svea direkt..dom kan ta emot trots att man har skulder/anmärkningar.

Och vad du än gör TA INGA NYA LÅN!!!!!!!!!

Om du inte lycaks få tag på samlingslån så släpp ALLT till kronofogden. Dom kommer göra utmätning elr avdrag på lön o sen när allt är över så kommer du kuna leva på grön kvist:) tro mig har setat i samma sits...

Men vad du än gör så ta inga nya lån..de blir värre o mer o betala

Håller med ovan. Hade 3 år av ett rent helvete. Jag hade tur och fick hjälpen av nära o kära - men det hade varit bättre att bara ställa in alltihop om inte den möjligheten fanns.

Har familj så släppa till KFM är inget alternativ. Får inga lån då jag har anmärkning om misskött kredit, enormt underskott men bra inkomst. Ser inget ljus i tunneln just nu.

Har också familj men har börjat släppa till kfm ändå...orkar inte heller trixa mer. Så trots allt känns det bättre...Än så länge har bara ett ärende hamnat hos kfm, det bestred jag för att förhoppningsvis få till en bättre avbetalningsplan än innan....

Har också haft otaliga hos KFM och just nu ett i tingsrätten...
Krafterna räcker inte till.
Vill inte ta nya lån men vill heller inte ha löneutmätning. Ett samlingslån är drömmen.
Jag ser att inom ett år kan dessa vara ett minne blott, gäller bara att hitta finansiering tills dess...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp