• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Nisse123

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2019
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Fick igenom betalo tror jag ..står pågående iaf så det borde väll va klart ?inget har dragits från holm än men det var 3 min sen ?!?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Fick igenom betalo tror jag ..står pågående iaf så det borde väll va klart ?inget har dragits från holm än men det var 3 min sen ?!?

Hej, jag kan inte säga hur det är med betalo men när jag använde kortet på skrill så drogs de direkt ifrån Holms kortet.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag har medel Creditsafe aldrig haft problem men får inget lån hos dessa skojare Holm bank
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Tycker det är märkligt när man får av andra aktörer med cs höga lån och jag har bra betyg inga anmärkningar och får nekad ansökan . Det tycker jag är oseriöst
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Tycker det är märkligt när man får av andra aktörer med cs höga lån och jag har bra betyg inga anmärkningar och får nekad ansökan . Det tycker jag är oseriöst
Ja jag kan hålla med om detta en aning för mig fungerade det kanon allt gick smidigt och så men min vän blev också nekad med betydligt bättre förutsättningar än mig, Hög på creditsafe inga anmärkningar osv. Så något i deras mall är kanske annorlunda mot de vanliga aktörerna.
 
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Tycker det är märkligt när man får av andra aktörer med cs höga lån och jag har bra betyg inga anmärkningar och får nekad ansökan . Det tycker jag är oseriöst

Dessa aktörer vänder sig till mänisskor med redan usel ekonomi som är villig att acceptera ockerränta och som dom vet inte kommer kunna lösa bort sitt lån efter någon månad...

Din ekonomi kanske är för bra helt enkelt, därav att dom nekar, dom vet att människor med bättre ekonomi löser bort dessa typer av krediter ganska omgående och det tjänar dom inga pengar på..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp