• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
104
Poäng
317
Det är väl om man inte har någon kredit alls
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Nån som legat efter 1månad kommit i fas och sen återbetalt hela lånet och sökt på nytt?

Är de "knussliga" om man varit den nån gång men rättat till det.
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
jag testade att skicka in en ansökan, men jag har tydligen ett uselt Creditsafe betyg, endast 39.... samtidigt så har jag "Mycket bra" på UC och ett skapligt Bisnode betyg, jag blev imorse uppringd av Holm och utfrågad en massa frågor, dom vill nu att jag ska bekräfta min inkomst med Kreditz, men Kreditz verkar inte fungera för mig för tillfället, det händer inget efter att jag har loggat in mot banken, vet inte om det är lönt att gå vidare med ansökan, skulle väl vara om Kretitz/Holm tar hänsyn till Avanza om jag lyckas lägga in även dom med ansökan.
Holm är egentligen endast intressant för mig om jag skulle få bättre ränta än Fairlo och det är jag tveksam till att jag skulle få med 39 i score
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
jag testade att skicka in en ansökan, men jag har tydligen ett uselt Creditsafe betyg, endast 39.... samtidigt så har jag "Mycket bra" på UC och ett skapligt Bisnode betyg, jag blev imorse uppringd av Holm och utfrågad en massa frågor, dom vill nu att jag ska bekräfta min inkomst med Kreditz, men Kreditz verkar inte fungera för mig för tillfället, det händer inget efter att jag har loggat in mot banken, vet inte om det är lönt att gå vidare med ansökan, skulle väl vara om Kretitz/Holm tar hänsyn till Avanza om jag lyckas lägga in även dom med ansökan.
Holm är egentligen endast intressant för mig om jag skulle få bättre ränta än Fairlo och det är jag tveksam till att jag skulle få med 39 i score
Det var nåt nytt med Kreditz? Dom hade ju trustly innan. Dom kanske ändrar? Skönt för då kanske dom börjar med lite höjningar igen.
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Det var nåt nytt med Kreditz? Dom hade ju trustly innan. Dom kanske ändrar? Skönt för då kanske dom börjar med lite höjningar igen.
när jag för ungefär ett år sedan testade Kreditz då har jag för mig att jag fick absolut högsta betyg när jag även lade till Avanza så för mig är detta egentligen bara en fördel, men både imorse och nu så står den bara och tuggar utan att något händer både när jag försöker lägga till ICA Banken och Avanza
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
jag testade att skicka in en ansökan, men jag har tydligen ett uselt Creditsafe betyg, endast 39.... samtidigt så har jag "Mycket bra" på UC och ett skapligt Bisnode betyg, jag blev imorse uppringd av Holm och utfrågad en massa frågor, dom vill nu att jag ska bekräfta min inkomst med Kreditz, men Kreditz verkar inte fungera för mig för tillfället, det händer inget efter att jag har loggat in mot banken, vet inte om det är lönt att gå vidare med ansökan, skulle väl vara om Kretitz/Holm tar hänsyn till Avanza om jag lyckas lägga in även dom med ansökan.
Holm är egentligen endast intressant för mig om jag skulle få bättre ränta än Fairlo och det är jag tveksam till att jag skulle få med 39 i score
Kreditz via länken fungerade nu, men det gick inte att lägga till Avanza.
och nu fick jag meddelande om avslag, helt otroligt att jag blir nekad en sådan här skitkredit...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp