Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 32 kreditgivare
3. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Hur länge behöver jag vänta?

Diskussion i 'Större lån' startad av AphexTwin, 11 januari 2019.

1. AphexTwin

AphexTwin Aktiv medlem - Trofépoäng: 26

Mottagna gillanden:
    6
    Trofépoäng:
    26
    Hej!
    Ny på forumet (dock läst i det länge).
    Jag har som de flesta andra en spelmissbrukar-historik. Från att dock haft 600000 i skulder har jag nu bara runt 200000 kvar. Jag har dock en privatskuld också som jag nästan behöver betala i vår på 70000. Jag har en anmärkning (utmätning) som går ut i maj. Jag har 22 UC-förfrågningar (10 st försvinner i maj, resten i höst/vinter). Tjänar 310000 om året men har ett fett underskott (detta kommer mer än halveras till nästa uppdatering dock).

Nu till frågan. Hur kan jag enklast lösa privatlånet i vår utan att sabba min UC. Jag tänkte ju ansöka samlingslån till hösten. Jag tar dessutom hänsyn till att min UC säkert inte droppar en massa direkt efter att anmärkningen försvinner. Några tips, idéer? Grymt forum får jag säga.

• Bästa samlingslån Sambla & tips
    • Monetti 20 000 kr över 1 år, många godkända lån under 2019.
    • Spargo 150 000 kr över 10 år, UC. Finns ej hos förmedlare.
  2. zzzaf

zzzaf Kunnig medlem - Trofépoäng: 137

Mottagna gillanden:
    38
    Trofépoäng:
    137
    Tror inte det förstör allt för mycket mer än att räntan kan bli taskig på första lånet. Sök annars hos typ credigo/credway/slantar så du får ihop 70000. Blir kanske några dyra månader men då försämras inte ditt kreditbetyg något.

3. AphexTwin

AphexTwin Aktiv medlem - Trofépoäng: 26

Mottagna gillanden:
    6
    Trofépoäng:
    26
    Mm vissa aktörer har jag ju inte kunnat söka hos p.g.a anmärkningen. Men hur länge är rimligt att vänta? Tror du de godkänner en bara så länge anmärkningen är borta? UC’n lär ju se skit ut ett tag till oavsett? Eller?

Dela sidan