• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur makulera NC finance?

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Hej, har börjat släppa mina skulder och makulerat autogiro. NC finance upp har dock upprättat nytt varje gång. Hur ska man gå till väga för att bli av med dem? Kommer funka illa i en ev framtida löneutmätning om jag inte lyckas bli av med dem.

Mvh Nisse
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 950
Mottagna reaktioner
6 139
Poäng
3 907
Hej, har börjat släppa mina skulder och makulerat autogiro. NC finance upp har dock upprättat nytt varje gång. Hur ska man gå till väga för att bli av med dem? Kommer funka illa i en ev framtida löneutmätning om jag inte lyckas bli av med dem.

Mvh Nisse

Tråkigt att höra att Du oxå är en av oss alla som står på ruinens brant och måste släppa taget om skulderna...
Har dessvärre inget svar på Din fråga, men är lite ”nyfiken” (ursäkta ordvalet) på hur Din situation ser ut... Hur mycket har Du i lån... när släppte Du Dina skulder?!
 

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Hej, har börjat släppa mina skulder och makulerat autogiro. NC finance upp har dock upprättat nytt varje gång. Hur ska man gå till väga för att bli av med dem? Kommer funka illa i en ev framtida löneutmätning om jag inte lyckas bli av med dem.

Mvh Nisse
Ja det låter knepigt, jag plockade bort mina medgivanden och det är ingen som ”bara” upprättat nytt...Ring dem o säg till dem att de får skicka skulden till Kfm..
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Du kan också kontakta banken och återkalla ditt medgivande. Det borde leda till att NC inte kan återaktivera det utan nytt medgivande. Men vem vet?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Att någon lägger upp autogiron utan medgivande låter allvarligt. Jag skulle prata med bankgirocentralen, dom kan nog gå in och spärra så bolaget överhuvudtaget inte får använda sig av autogiron
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp