Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Hur makulera NC finance?

Diskussion i 'Fritt' startad av Nisse, 27 april 2018.

1. Nisse

Nisse V.I.P

Mottagna gillanden:
    42
    Trofépoäng:
    157
    Hej, har börjat släppa mina skulder och makulerat autogiro. NC finance upp har dock upprättat nytt varje gång. Hur ska man gå till väga för att bli av med dem? Kommer funka illa i en ev framtida löneutmätning om jag inte lyckas bli av med dem.

Mvh Nisse

2. Kimsan72

Kimsan72 V.I.P

Mottagna gillanden:
    256
    Trofépoäng:
    416
    Tråkigt att höra att Du oxå är en av oss alla som står på ruinens brant och måste släppa taget om skulderna...
    Har dessvärre inget svar på Din fråga, men är lite ”nyfiken” (ursäkta ordvalet) på hur Din situation ser ut... Hur mycket har Du i lån... när släppte Du Dina skulder?!

3. Hope777

Hope777 V.I.P

Mottagna gillanden:
    237
    Trofépoäng:
    386
    Ja det låter knepigt, jag plockade bort mina medgivanden och det är ingen som ”bara” upprättat nytt...Ring dem o säg till dem att de får skicka skulden till Kfm..

4. turnaround

turnaround V.I.P & LF entusiast Moderator

Mottagna gillanden:
    620
    Trofépoäng:
    677
    Du kan också kontakta banken och återkalla ditt medgivande. Det borde leda till att NC inte kan återaktivera det utan nytt medgivande. Men vem vet?

5. Lasseman

Lasseman V.I.P & LF entusiast Moderator

Mottagna gillanden:
    1 287
    Trofépoäng:
    997
    Att någon lägger upp autogiron utan medgivande låter allvarligt. Jag skulle prata med bankgirocentralen, dom kan nog gå in och spärra så bolaget överhuvudtaget inte får använda sig av autogiron

Lize gillar detta.

Dela sidan